HARMAITA HIUKSIA! Ja täytän kohta 40v. Kuolema!
Sinne se meni se nuoruus. Laitoin hiukset ponnarille ja huomasin, että minulla on ainakin 10 harmaata hiusta. Täytän tänä vuonna 40 vuotta. Olin ihan äsken 20v!
En osaa suhtautua tähän mitenkään normaalisti. En koe olevani harmaahiuksinen!
Kommentit (19)
Sain ekat valkoiset 24-vuotiaana, eikä hidasta menoa yhtään.
Ei tarvitse olla: värjää. Minulle tuli ensinmäiset harmaat hiukset 20v. Harmaat hiukset ovat mielestäni kauniita - mutta omakohtaisesti hieman vanhemmalla iällä.
Vasta 10? Mulla tulee 40 täyteen ensi vuonna. Silti olen jo pari vuotta värjäyttänyt hiuksiani mahdollisimman lähelle omaa ruskeaa ihan vain piilottaakseni harmaat.
Itsekin 39 eikä vielä harmaita. Mies oli ihan hopeinen jo 40-vuotiaana. Sama kai tuo, voihan hiukset värjätä jos ne haittaavat. Ryppyjä en onneksi ole vielä saanut.
Mulle tuli ekat harmaat 30v,nyt 38v jos en värjää niin harmaita on jo liki puolet hiuksista.
Olet ap onnekas 😊
Oon 38 ja n. 10% kaikista hiuksista ihanan hopeanharmaita. Näyttää tosi kivalta auringonvalossa :).
Olen 66v ja vasta muutama harmaa hius🤗
Mulle tuli ekat harmaat n. 30 ikäisenä. Nyt 15 vuotta myöhemmin harmaita on paljon ja ne ovatkin yllättäen kiharoita harmaita hiukisa. Jännä nähdä minkälaiset hiukset ovat täysharmaana, että onko sellainen kiharapehko. Aiemmin ruskeat hiukset olivat piikkisuorat. En ole enää 7 vuoteen värjännyt, jo siksi että aiheuttaa päänahan ongelmia. Ja toisekseen tykkään näistä harmaista/valkoisista suortuvistani. Ei haittaa menoa yhtään, enkä näytä ikäistäni vanhemmalta.
Häh?
Et ole sitten kuullut hiusväristä :D
Oma mies reilusti alta 40 ja harmaat on ohimot, komeammaksi vaan muuttui ;)
Vierailija kirjoitti:
Minulla ensimmäiset harmaat jouhet tuli 25 vuotiaana. Saman ikäisenä oli tullut myös äidilläni ja siskollani. Hauska, että myös vaihdevuodet alkoivat täsmälleen saman ikäisenä, eli 45 vuotiaana.
Värjäytin harmaita piiloon säännöllisesti viime kevääseen saakka ja nytkin hiuksissani on vaaleaa raitaa, johon harmaat hieman katoavat. Harmaat eivät ole kauniit ollenkaan, mutta en jaksa enää sitä värjäyskierrettäkään.
Tummahiuksiset harmaantuvat aiemmin.
Just katsoin että alanko harmaantua. Pitäisiköhän tuo ihan valoisassa ottaa peili esiin ja tutkia tarkemmin, viisikymppinen olen.
Vierailija kirjoitti:
Häh?
Et ole sitten kuullut hiusväristä :DOma mies reilusti alta 40 ja harmaat on ohimot, komeammaksi vaan muuttui ;)
Miesten lyhyet hiukset ovat ihan ok hieman harmaanakin, heillä joku hiusten väri ei ole niin nokonuukaa. Naisten naamat harmaa väri kyllä vanhentaa ja reilusti vanhentaakin. Joku voi asian yrittää kieltää, mutta se on valitettava tosi.
Vierailija kirjoitti:
Tummahiuksiset harmaantuvat aiemmin.
Jaahas, itsellä on kyllä vaaleat hiukset ja aloin harmaantumaan 25 vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ensimmäiset harmaat jouhet tuli 25 vuotiaana. Saman ikäisenä oli tullut myös äidilläni ja siskollani. Hauska, että myös vaihdevuodet alkoivat täsmälleen saman ikäisenä, eli 45 vuotiaana.
Värjäytin harmaita piiloon säännöllisesti viime kevääseen saakka ja nytkin hiuksissani on vaaleaa raitaa, johon harmaat hieman katoavat. Harmaat eivät ole kauniit ollenkaan, mutta en jaksa enää sitä värjäyskierrettäkään.
Vaihdevuodet! Senkin olin jo autuaasti unohtanut. Apua. Miten naisista voi tulla yhtäkkiä vanhoja? Miehet ovat nuoria pidempään.
Ryppyjä ei onneksi ole, iho on hyvä. En vain halua alkaa värjätä hiuksia harmaiden hiusten takia.
ap
Löysin ekan harmaan otsahiuksistani kun olin 16 :D Nyt niitä on vähän enemmän, aika paljon ohimoilla.
N30
Voi, mulle tuli jo 5 v sitten. Samaan aikaan sain ekat lukulasit. :) Sulle ne todnäk tulee vasta 5 v päästä.
t. samaa vuosikertaa