Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka on Paris Jacksonin äiti?

Vierailija
07.04.2021 |

Eihän tuo näytä yhtään siltä naiselta, joka oli naimisissa hetken Jacksonin kanssa ja jätti lapset sitten hänelle. Olisiko se nainen ollut vain sijaissynnyttäjä? Paris näyttää jopa Lisa Marie Presleyltäkin enemmän kuin sanotulta äidiltään. Linkki seuraavassa viestissä.

Kommentit (15)

Vierailija
2/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hän sen äitinsä näköinen paljonkin, mutta isänsä on ollut joku todella komea ja siropiirteisempi. Sen ensimmäinen poikakin on hieman sen äitinsä näköinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On hän sen äitinsä näköinen paljonkin, mutta isänsä on ollut joku todella komea ja siropiirteisempi. Sen ensimmäinen poikakin on hieman sen äitinsä näköinen.

Näytätkö sellaisen kuvan missä Debbie Brown olisi saman näköinen. Itse en näe mitään samaa. Sijaissynnyttäminen myös selittäisi miten pystyi vain jättämään lapset.

Vierailija
4/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytätkö sellaisen kuvan missä Debbie Brown olisi saman näköinen. Itse en näe mitään samaa. Sijaissynnyttäminen myös selittäisi miten pystyi vain jättämään lapset.

Snteeksi Debbie Rowe

Vierailija
5/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi aiheen, mutta piirteet voivat hypätä "sukupolven" yli, monesti itsekkin olen huomannut että lapsenlapsi voi,olla ilmetty isovanhempansa mutta "samaa näköä" omaan äitiin/isään ei ole. Ja esim. omalla kohdallani on sanottu että serkkuni lapsi minun näköinen, näyttää samalta mitä minä hänen iässään parikymppisenä.

Vierailija
6/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin samaa. Kyseessä ollut sijaissynnyttäjä.

Vierailija
7/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisa Marien munasolu ja jonkun vakoisen siittiö?!

Vierailija
8/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan on Debbien näköinen, ollut aina.

Vierailija
9/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo Paris valkaissut ihonsa?

Vierailija
10/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on isä?

Vierailija
11/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En näe mitään yhteistä piirrettä nuoressa Debbie Rowessa ja Paris Jacksonissa. Kasvojen muoto on aivan erilainen, silmät, nenä, leuka...

Vierailija
12/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisa Marie Presley :)

Vierailija
13/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisa Marie Presley :)

Miksi Lisa Marie olisi halunnut Jacksonille lapsia, kun juuri oli onnistunut pääsemään tästä eroon?

Vierailija
14/15 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä:

https://all4michael.files.wordpress.com/2013/01/debbie2.jpg

Kyllä on Paris ihan äitinsä näköinen. Biologisesta isästä en osaa sanoa, kuka on. Parisilla on tummanruskeat hiukset ja ainakin lapsena oli luonnonkiharaa. Myös iho on vaaleaihoiseksi melko tumma tai helposti ruskettuva. Paris on huomattavasti tummempi kuin Debbie, joten joku tummaverikkö isänsä varmaan on.

Vierailija
15/15 |
08.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on isä?

Tämä. Kiinnostaisi kyllä tietää kaikkien Jacksonin kakaroiden isät. Ovat keskenään niin eri näköisiä ja eri ihonsävyt.