Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

alkuraskauden ultra

14.08.2006 |

Onko liian aikaista mennä mennä lääkärille viikolla 6+ ? Näkyykö siellä alkuraskauden ultrassa vielä mitään silloin? Esikoisesta olin viikolla 8+ muistaakseni, ja silloin näkyi jo ihan hyvin,että siellä jotain on:) Nyt kun olen lähdössä ulkomaille vajaaksi kahdeksi kuukaudeksi niin haluaisin ennen tiedon masuasukista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menee rahat hukkaan ja huolestuu turhaan jos ei mitään näykään. Malttia!

Vierailija
2/8 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tilanteessa menisin kyllä, mutta ihan viimetipassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin rv6+ ja eihän siellä näkynyt kuin " nallekarkki" . Helpotti kuitenkin nähdä, että normaalista raskaudesta oli kyse ja kaikki oli ok. (ja että olin oikeasti raskaana) =)

Vierailija
4/8 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanottiin ettei kannata tulla ennen 7+ koska siellä ei välttämättä näy mitään ja tulee turha reissu..

Vierailija
5/8 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalkuisissa raskauksissa, kun ei ole mitään jossittelua ovulaation ym. suhteen, tilanne tarkistetaan noihin aikoihin. Minä kävin tässä raskaudessa 6+5 ja syke oli näkyvissä, vaikka meidän icsi-pikkuinen oli vain vajaa 6 mm pitkä! Mutta jos on yhtään epäsäännöllisyyttä kierrossa niin odottaisin 7+ niin olisi tietenkin varmempaa.

t.H rv 12+5

Vierailija
6/8 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin viikolla 6+6 kun oli niin kovat vatsakivut. Luulin olevani jo viikolla 7+6 mut ultra paljasti oikean ajan. Lääkäri näki pienen sydämen sykkivän, itse en tosin nähnyt. Mut kai siellä joku oli kun mennään jo rv 17.

Vierailija
7/8 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sikiö vastasi rv 6+2,syke näkyi jo.Ja kaikki ok!

tosin tiesin tarkan hedelmöittymispäivän(tai siis yhdynnän josta vauva saanut alkunsa)joten viikot oli niinkin tarkat!

Ainakin näet että onko oikeassa paikassa ja sykkenkin ehkä!

L+5+sissi 8+3

Vierailija
8/8 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon kaikille vastauksista. Taitaa mennä lääkärikäynti ihan sinne 6+ loppuun tai sitten koitan järjestää 7+ alkuun. Olisi ihana saada varmistus asiasta ennen reissua.