Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri suuttui koirani nimestä!

Vierailija
07.04.2021 |

Koirani nimi on Elsa ja työkaverini suuttui tästä, koska koiralla on ihmisen nimi ja hänen kummityttönsä on samanniminen, sanoi että vaihda se, ei ole sopiva nimi koiralle, juu ihan varmaan vaihdan, alankin harva se päivä puhumaan miten Elsa teki sitä ja tätä :D

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edesmenneellä korallani oli mummoni nimi  ja nykyisen nimesin työkaverin mukaan. Jos hän suuttuu siitä, voi harmi. On kieltämättä huvittavaa torua koiraa lattialle pissaamisesta, kun työkaveri tulee aina samalla mieleen.

Ei koiraa saa torua lattialle pissaamisesta.

Vierailija
22/40 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koira, jolla on ihmisen nimi. Nimi vain sopii koiralle niin kovin hyvin. Onneksi emme tunne yhtään ihmiskaimaa, niin tuttavat eivät ainakaan loukkaannu. Kun laulussakin sanotaan, että Veera oli kulkija luonnoltaan, Veera oli tumma jo heimoltaan, Veera meiltä jätkiltä järjen vei...

Sellainen se meidän musta Veeramme on. Kova tyttö menemään ja hulluksi sen kanssa välillä tulee, on se sellainen epeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä hauskempi: oon töissä firmassa jossa on veljekset, sanotaan nyt tässä vaikka Mikko ja Matti (ei ole näin tavalliset nimet, vaan ovat niin erikoiset, että en siksi niitä tähän laita). No hommattiin koira, jolle annettiin nimeksi Matti. Ja viikkoa myöhemmin kuulin, että meidän koiran veli oli nimetty Mikoksi. On välillä vähän naurussa pitelemistä, kun näiden veljesten kanssa juttelen... 

Vierailija
24/40 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas huumorintajua.

Yäk mitä käytöstä.

25/40 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kaiken huippu.

Ruotsin kuningas ja kuningatar antoi koiran nimeksi Ali. 

Sus mikä mölinä siiä tietyistä syistä.niin paljon että hänestä tehtiin Charlie ja kutsuttiin Aliksi. 

Vierailija
26/40 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tarina kertoo just siitä kuinka ajattelukyky ja sosiaaliset taidot ovat primitiivisella tasolla.

Pitää olla aivan käsittämättömän yksinkertainen jos suuttuu toisen elämän asioista. Se on ihan sen oma ongelma jos nimi muistuttaa sitä sukulaista. Ei kaikkeen voi vaikuttaa!! Pitää osata hillitä ittensä

Miksi ei koskaan ikinä voida sietää moninaisuutta ja se että jokaisella on oma elämä?

Vierailija
27/40 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Yleisiä nimiä, jotka ovat suosittuja viime vuosien ihmisten nimiä samalla kun ovat suosittuja ihmisten nimiä ovat mm. Helmi ja Viivi. Muistan kun kerran olin käymässä eläinsuojeluyhdistyksessä, tais olla joku avointen ovien päivä, ja sinne tuli joku Helmi-niminen teini käymään. Hän on aivan haltioissaan, kun hänellä oli kissakaima siellä. 

Vierailija
28/40 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

So? Yleisiä nimiä, jotka ovat suosittuja viime vuosien ihmisten nimiä samalla kun ovat suosittuja ihmisten nimiä ovat mm. Helmi ja Viivi. Muistan kun kerran olin käymässä eläinsuojeluyhdistyksessä, tais olla joku avointen ovien päivä, ja sinne tuli joku Helmi-niminen teini käymään. Hän on aivan haltioissaan, kun hänellä oli kissakaima siellä. 

Siis suosittuja lemmikin nimiä. 

Vierailija
29/40 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun koiran nimi on Jussi. Ja kissan nimi on Halla.

Hyvät nimet kun olen persu.

Vierailija
30/40 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tädin noutaja oli myös Elsa. :) Meidän suvussa melkein kaikilla eläimillä taitaa olla "ihmisen nimi", minullakin on matelija nimeltä Matti.

Jotenkin ihana! Matti Matelija. En pidä matelijoista, mutta nimi on kiva. Yhden lieron tunsin aikoinaan, hänen nimensä oli Matti. Lieneeköhän enää elossakaan?

Vierailija
31/40 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puitossa: EK tänne. Tänne!! Mis oot?! EeeKooo!! ElmuKelmu tänne isin luo!

Sit viipotti mäyräkoira paikalle :D

Vierailija
32/40 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aiemmin työkaveri, joka antoi uudelle koiralleen saman nimen kuin minulla oli. Oli kyllä jännä tunnelma kuunnella kahvitunnilla kuinka "Sanna" oli taas kakannut yöllä sohvan taakse :D En loukkaantunut, mutta vähän outona valintana pidin häneltä kun kuitenkin päivittäin oltiin tekemisissä niihin aikoihin.

Vierailija
33/40 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ihminen puhuu ko henkilön läsnä ollessa jatkossa vain koira-nimityksellä. Voi käyttäytyä loukkaamatta toista, huom palstalaiset!

Vierailija
34/40 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli aiemmin työkaveri, joka antoi uudelle koiralleen saman nimen kuin minulla oli. Oli kyllä jännä tunnelma kuunnella kahvitunnilla kuinka "Sanna" oli taas kakannut yöllä sohvan taakse :D En loukkaantunut, mutta vähän outona valintana pidin häneltä kun kuitenkin päivittäin oltiin tekemisissä niihin aikoihin.

Mun yhden ratsastustuntikaverin miehellä oli sama nimi kuin hevosella, jolla hän usein ratsasti. (No vaikka Matti.) Työkaverit olivat kuunnelleet vieressä ihan järkyttyneen näköisenä, kun kaveri oli töissä yhdelle ratsastavalle kollegalleen kertonut olevansa ihan mustelmilla, kun Matti heitti hänet maahan.

Vierailija
35/40 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä jutella kuin siis työasioista.

Vierailija
36/40 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kissat on Marko ja Virpi.

Vierailija
37/40 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen opettaa muille naisille, kuinka tullaan miehen unelmanaiseksi.

Vie sinäkin "miehen parhaaksi kaveriksi tuleminen" toiselle tasolle:

My Girlfriend Acts Like A Dog - And I Like It | LOVE DON'T JUDGE

Ole siis koira.

Vierailija
38/40 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun yhden ratsastustuntikaverin miehellä oli sama nimi kuin hevosella, jolla hän usein ratsasti. (No vaikka Matti.) Työkaverit olivat kuunnelleet vieressä ihan järkyttyneen näköisenä, kun kaveri oli töissä yhdelle ratsastavalle kollegalleen kertonut olevansa ihan mustelmilla, kun Matti heitti hänet maahan.

Joo oon taas ihan poikki, kun ratsastin Matilla koko viikonlopun. Vähän se meinas olla tuhmakin, niin piti antaa piiskaakin. Kyllä se sitten taas uskoi että parempi tehdä niin kuin minä sanon...

Vierailija
39/40 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tietokoneessa lähes 20 vuotta sitten näytönohjain joka oli Elsa-merkkinen.

(Tarkalleen Elsa Gladiac 721, TV-outilla varustettu ja Geforce 3 Ti 200 piirisarja. Oli kallista rautaa siihen aikaan.)

Elsa, olet kohtalon lapsi.

Vierailija
40/40 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koira sai pennut ja kun odotettiin sitä sekarotuista (isä ei tiedossa), tulikin kuusikko. Annettiin alustavat nimet viisikon sukunimien mukaan + varhila.

Oli hauskaa kun jaettiin eteenpäin, monta muistorikasta keskustelua ottajien kanssa. En tiedä jäivätkö nimet voimaan.