Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pomolle kertoa omista asioistaan

Vierailija
06.04.2021 |

Miten hän suhtautuisi...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki se on eriasia kannattaako? Töissä ei kannata kertoa mistään omista asioista niitä käytetään ennemmin tai myöhemmin sinua vastaan. 

Vierailija
2/11 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan paljon pomosta ja tietenkin myös siitä, millainen asia on kyseessä. Mä kerroin esimiehelle lapsen sairaudesta ja siihen liittyvistä huolista. Lähinnä sen takia, että lääkärikäynnit edellytti välillä töistä poissaoloa. Hän on muutaman kerran sen jälkeen pyytänyt juttelemaan, kysellyt kuulumisia eikä häkeltynyt, vaikka aloin itkeä. Mulle jäi niistä keskusteluista tosi hyvä fiilis, ihanaa, että ainakin meidän työpaikalla työntekijät nähdään myös ihmisinä eikä vaan resurssina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata!

4/11 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei,poikkeus jos se on jotenki muuten tuttu ja luotat, mut bisnes on bisnes ja mooses on moses, pomolle ei kuulu sun asiat...

Vierailija
5/11 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu 100% pomosta. Omalla kohdallani ainakin pomo ollut tasavertainen työkaveri.

Vierailija
6/11 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne omat asiat vaikuttaa työntekoon, niin sitten joo.

Vierailija
7/11 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron kyllä kevyemmistä

Vierailija
8/11 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauspsykoosi?

Vierailija
9/11 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kerron sille ummet ja lammet, kuukautiset ja kaikki tarinoin. Ei se mulle ole kehdannut mitään siihen sanoa. Kahvitauot ja lounaat höpöttelen elämäni käänteistä. Kuusikymppinen mies on.

Vierailija
10/11 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, kokemusta on. Mitä vähemmän pomo tietää työn ulkopuolisista asioistasi, sen parempi.

Vierailija
11/11 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutaan esimiehen kanssa aika suoraan monestakin asiasta. Molemmilla ollut läheisten terveyden takia isojakin huolia ja niistä on mainittu, lähinnä sen vuoksi että toinen tietää jos tulee jokin pahempi käänne niin ei tarttis selittää alusta pitäen. Ja poissaoloja varten on pakko vähän ollut "alustaa". Kun toimii työparina niin hyvä puhua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi