1. Minulla on siitepöly- allergia, EI korona ja saan käydä kaupassa. 2. Nakurannoilla eivät naiset viihdy kun siellä pervot tulevat kyyläämään.
1.Joku nainen tuli kaupassa tiuskimaan, että "mene kotiis sairastamaan äläkä tule tänne muita tartuttamaan." ( Niistin nenäni ja pyyhin silmät 3m päässä, desifioin kädet ja laitoin maskin ennen kuin menin pyöröporteista varsinaisesti osastoille) Selitin kohteliaasti, että minulla tulee olemaan oireita siitepölyn takia koko kevään, mutta ilmeisesti sain naisen kaiken muunkin elämän tuskan niskoilleni.
2. Nakuranta keskusteluihin sen verran, että itse mieheni kanssa käyneenä Pihlajasaaressa melkein kaikki olivat miehiä, ihme pervoja, tultiin tirkistelemään ihan viereen. kun pyysin voisiko mennä kauemmaksi, äijä oikein loukkaantui ja käski painumaan v***uun jos ei paikkoja saa katella. Mieheni ehdotti, että jos laittaisin ainakin housut jalkaan, mutta miksi sitten edes mennä nakurannalle? Puistattava paikka. Barcelonassa ihan normi rannalla voi olla yläosattomissa eikä siellä kukaan tuijottele ketään, Suomessa ei tulisi mieleenikään, heti olisi joku äijä kyttäämässä. Nyt meillä on oma kesämökki jossa voi nakuilla ja uida alasti säiden salliessa vaikka aamusta iltaan. Tuo on niin herttaista tuo puolustelu alastomuudesta, mutta taitavat ne taas eniten ottaa kantaa, jotka eivät ole käyneetkään ko. paikoissa. Kyllä se iho näyttää olevan erilaista tisseissä ja perseessä kuin nenässä, näin naisena huomannut.