Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset hajut saavat nuppisi sekaisin? ov

Vierailija
13.08.2006 |

Tuon pyörän satula -ketjun (aika sairas) innoittamana kyselen.

Itse olen ihan hulluna korjaamon hajuun. Siellä haisee sellainen öljy-bensa-seos tms. Mulla aina jysähtää maha polviin kun haistan sen aaahhh.. Kun oli lapsi niin oli sellaisia tarroja, joita rapsutettiin ja tuli haju. Mulla oli miljoona niitä bensan hajuisia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun päästää venttiilistä. Tainnuttavan ihana!

Vierailija
2/7 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin mihelle Italiasta tuliaisikisi dödön ihan jostain marketista. Aina kun mies sitä käytti mä olin ihan sulaa vahaa. En tiedä mikä ihme siinä dödössä oli. Olinkohan ikävissäni sitä haistellut siellä reissussa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Mansikka Marjan dvd kotelot (lapsena joku kirjepaperi tuoksui samalle). Lapset aina ihmettelee " mutsi mitä ihmettä sä haistelet sitä koteloo"

- Bensa. Vaikken omista edes ajkorttia, niin ai, että mä nautin kun mies käy tankkaamassa auton, on pakko aukaista ikkuna ja nuuskia bensan katkua. Tätä tosin en tee silloin kun lapset ovat mukana.

- Vauvan tuoksu. Oih, vauvaa voisi haistella 24/7. Se on niin aaaah tuoksu :)

- Sateen tuoksu. Pakko päästä lenkille, vaikka sateella, vaikka yöllä. Ihan mieletön tuoksu :)

- Hajuveden, partaveden, saippuan tms tuoksu. Uuuuum ihana :) Ihastuin eilen suihkussa käydessäni frendin shampoo ja hoitoaine tuoksuun (Schwarzkopf Gliss tuoteperheen)

Vierailija
4/7 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhtaan, ulkona kuivatetun pyykin tuoksu.

Savun tuoksu (esim. puusaunan lämmitys)

Lihojen gillauksen tuoksu (varsinkin nälkäisenä ;)

Nuuh, nuuh!

Vierailija
5/7 |
13.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuore kahvi, pissapojanneste, tupakka (varsinkin ensimmäinen käry mikä tulee kun sen sytyttää), puhtaus, bensa

Vierailija
6/7 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA se bensa, yksi ylitse muiden. Harrastin nuorempana moottoripyöräilyä ja bensa sekoittunut nahkan tuoksuun, aaahhh...

Vierailija
7/7 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla päästetty oman pierun haju peiton alta nenään.