Mikä on puhelimesi/älykellosi keskimääräinen askeleet/pvä
Keskimäärin siis puhelimen mukaan tai, jos omistat älykellon niin sen mukaan. Pääsen itse nyt n 15 000 per päivä ja mietin onko ok
Kommentit (28)
Puhelimella 5000/päivä. Todellisuus enemmän, koska kotona ja työpaikalla puhelin ei kulje mukana, joten ainoastaan ne askeleet lasketaan kun lähden lenkille tai kauppaan. Ja tietty työmatka.
En viitsi käyttää puhelimen laskuria, kun laskee päin persettä. Sama homma suurimman osan mittareista kanssa.
Mulla on työ, jossa ei tuu yhtään askelta. Eikä koronan takia edes työmatkaa. T ap
Askelten määrää olennaisempaa on liikuntaan käytetty aika. Itse saan puhelimeen 10 000 askelta täyteen, jos sopivasti heilutan itseäni sohvalla istuessani :D
Ei mitään hajua. Varmaan lähemmäs 30 000 tulisi jos mittaisin. Kävelen työajastani 99%. Lisäksi työmatkat 30min suuntaansa.
En mä mittaa eikä mulla ole sellaista laitettakaan. tollanen itsensä mittaaminen on vähän mielisairasta ittensä tarkkailua. Jos mittaisin en taatusti käyttäis siihen laitetta mikä on yhteydessä nettiin.
Ei laske mitään keskimääriä mutta 9 000 on aika normi päivän päätteeksi. Siihen sitten muu liikunta päälle.
10 000 mutta sohvalla istuessani, esim kipeänä, ei askelia tule tuhansia. En ilmeisesti heilittele puhelinta niin paljoa
10 000 tulee täyteen melkein joka päivä, kiitos koiran. Ennen koiraa saattoi jäädä jopa alle tuhannen sellaisina etätyöpäivinä, kun ei ollut edes kaupassa käyntiä.
Puhelimen mukaan vuosikeskiarvo on 18.013 askelta päivässä. Askelmittarin mukaan 19.398 askelta, koska en kanniskele puhelinta kotona.
Vierailija kirjoitti:
30 000 on kyllä todella paljon. Vaikea uskoa.
Ei se ole kuin noin 20km. Jos kävelee lähes tauotta 8h tuo tulee helposti täyteen.
No mulla tulee töiden takia jo se 10k. Sanotaanko, että viimeisen kahden vuoden keskiarvo on noin 18000 askelta päivässä.
😃