Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tai oletko joskus ollut Nutrilett-kuurilla?

Vierailija
05.04.2021 |

Kauanko olit kuurilla? Tuliko millaisia tuloksia? Oliko tulokset pysyviä?

Olen parhaillaan Nutrilett-kuurilla ja syön pelkästään pussikeittoja 5 kpl päivässä. Olen ollut nyt kuurilla kaksi viikkoa ja painan 5,2 kg vähemmän kuin aloittaessani.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, olin vuosia sitten. Laihduin 7 kg muutamassa viikossa, lihoin puolessa vuodessa takaisin. Nyt olen vuoden sisällä laihtunut 10 kg ihan normiruokavaliolla, annoksia pienentämällä ja liikuntaa lisäämällä. Uskon, että näin pystyn elämään vaikka loppuelämäni, joten tämä on kestävämpää.

Vierailija
2/15 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ensimmäinen ihminen, jonka kuulen onnistuneen kyseisellä kuurilla? Itse lopetin 2. päivänä, kun pussipirtelön maku oksetti niin paljon, että en vaan pystynyt enää.

Pudotin sittemmin painoa lopettamalla ylenpalttisen suklaan syönnin ja syömällä 2-3 kasvispitoista ateriaa päivässä, ei välipaloja. Pudotus on ollut pysyvä, tosin aina kun kiloja kertyy yli 5 kg, joudun tekemään vähän ryhtiliikettä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toiminut minulla, koska en pystynyt harrastamaan liikuntaa. Tuli niin huono olo.

Vierailija
4/15 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten nutrasin 10 viikkoa ja söin kasviksia ja raejuustoa lisäksi. Paino putosi n. 15 kg.

Vierailija
5/15 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on Nuttrilettilla niin ensimmäinen viikko on kaikkein vaikein, sen jälkeen olo helpottuu ja on hyvä.

Vierailija
6/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutriletin käytön jälkeen paino palaa helposti entiselleen, kun ei ole oppinut laihduttamaan ruoan määrää säätelemällä.

Vierailija
7/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nutella kuuri on parempi

Vierailija
8/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi ja miehen sisko harrastivat tuota. Laihtuvat hetkeksi ja sitten kaikki korkojen kera takaisin. Ethän sä lopun elämää voi ateriakorvikkeilla elää. Kanntattaa opetella syömään normaalisti.

Sairasta touhua.

Vierailija
9/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein toisen merkin kuurin, 3 viikossa lähti 7-8kg ja pysyi poissa. Antoi loistavan lähdön parempaan elämäntapaan ja katkaisi järkyttävän mässäyksen. Oli helppoa kun ei tarvinnut pohtia mitä syödä. Töissä käytän joskus edelleen korvikkeita, ne on niin helppoja.

Vierailija
10/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon yrittänyt muutaman kerran. Joka ainoa kerta loppuu siihen, että päädyn ahmimaan päivätolkulla. Ei sovi siis mulle. 

Vierailija
11/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus vuosia sitten kaksi viikkoa, painoa lähti seitsemän kiloa, ja sivuvaikutuksena allergisoiduin soijalle niin pahasti, että oli pakko lopettaa. Oli siis tarkoitus vetää pidempi kuuri lääkärin valvonnassa. Niin ja muuten, loput ryhmästä jatkoi koko usemman kuukauden kurssin, ja vuotta myöhemmin kaikki olivat lihoneet takaisin, paitsi se leikkaukseen mennyt.

Vierailija
12/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii niin kauan kuin elät pelkällä nutriletilla. Itse rakastan ruokaa ja lasken mieluummin kaloreita kuin elän jollain korvikkeilla. 

Vierailija
13/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme viikkoa nuttritin ja heikko, vapiseva olo sekä lihasten surkastuminen seurauksena. Lopetin siihen ja nyt vain pyrin syömään terveellisesti ja kaikki nopeat hiilarit pois, pikku lipsahdukset annan itselleni anteeksi.

Olen mieluummin pyöreähkö ja onnellinen vaikka hiilarit jättämällä minimiin laihdun hitaasti mutta varmasti. Siinä missä ennen illalla telkkarin ääressä mussutin hiilareita , napostan nyt vihanneksia.

Vierailija
15/15 |
11.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nutrasin niin minulle tuli huippaava olo, aina kun nousin alkoi pyörryttää, mikä toki meni nopeasti ohi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän