Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä eristyksissä istuminen sulkeutuneen miehen ja kiukuttelevan teinin kanssa sai minut aloittamaan uudelleen tupakanpolton

Vierailija
05.04.2021 |

Mies vaan hakkaa umpimielisenä halkoja tai juo mitään puhumatta kahvia sohvalla. Teinineiti 13v huutaa v""u sitä v""u tätä ja paiskoo ovia "v"u ku ei saa mennä Aadan luo, v""u kun mäkki ei oo auk, v""u v""u..."
Jep. Ilman tupakkaa mullakin hajoais pää lopullisesti, joten kahdentoista savuttoman vuoden jälkeen ostin askin. Ja sitten toisen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin nyt miettiä että olenkohan minä syypää siihen että äitini aloitti tupakanpolton 13 vuoden tauon jälkeen. Lopetti kun sai tietää odottavansa minua.

Vierailija
2/3 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit siis syyttää oman terveytesi vaarantamisesta miestäsi ja lastasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tiedän miltä sinusta tuntuu! Olen nyt ollut reilun viikon "lomalla" kotona etätöissä olevan miehen, etäkoulussa olevan teinin ja koulussa olevan esiteinin kanssa. Esiteini on ainoa joka puhuu minulle, mies pelaa sohvalla ja teini pelaa omassa huoneessaan. Minä lomailen kokkaamalla, pyykkäämällä ja siivoamalla, ainoa joka vähän auttaa on esiteini pakottamalla. Miestä en saa keskustelemaan mistään, kommunikoi sanoilla joo ja ei sekä kiroilemalla. Ainoa henkireikä on nyt ollut kirjat ja Netflix iltaisin. Tämä on ollut hyvin valaiseva "loma", olen todellakin alkanut ymmärtämään että näin en halua viettää loppuelämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi