Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karvat pois lopullisesti

mies 1012
05.04.2021 |

Olen keski-ikäinen tällä hetkellä vapaassa suhteessa oleva mies. Pystyn olemaan suhteessa sekä naisten ja miesten kanssa.

Olen viimeiset kaksi vuotta ollut alapäästäni karvaton lähes jatkuvasti,

Tykkään siitä, että alapääni on täysin sileä, mutta se vaati lähes päivittäistä ajalua. Karvanpoistoaineella se pysyy sileänä muutaman päivän pidepään. Karvankasvuni on todella voimakasta.

Olen ajatellut poistattaa karvani lopulliset laserkäsittelyllä. Tiedän, että se on kallista, mutta olen ajatellut, että se on sen arvoista.

Olen pohtinut myös sitä, miten kosmetologit suhtautuvat siihen, että mies poistattaa karvansa lopullisesti.

Voisiko joku nainen tai mies kertoa kokemuksistaan laserkäsittelystä ja antaa neuvoa minulle siihen, että mitä teen alapään karvoillleni Jatkanko ajelua entiseen tapaan vai poistatanko lopullisesti

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laserista en tiedä, mutta sokerointi vähentää karvankasvua niin että ne häviävät ajan myötä kokonaan. Tähän voi toki mennä aikaa vuosia.

Itse tein päätöksen juurikin tuosta lopullisesra karvattomuudesta sillä hetkellä kun ekan brassisokeroinnin otin. Karvat on nyt jo huomattavasti vähentyneet vaikja vasta vuosi ja n 10 kertaa takana.

Vastaus sun kyssäriin olisi et minua ei häiritse posliini eikä karvat. Pääasia on et otse viihdyt kehossasi <3

Vierailija
2/20 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös täysin posliini mies, koska vehkeeni näyttää mielestäni hyvältä näin. Kuin veistos :)

Harmi vaan että Suomessa kaikkeen seksuaalisuuteen suhtaudutaan kielteisemmin jos kyseessä on mies. Siksi en ole edes uimahalliin kehdannut mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka yleistä naisten ja miesten alapään karvojen poisto on.  Kuinka siihen suhtaudutaan  uimahallin saunassa

Vierailija
4/20 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laserkäsittelyt tehdään yleensä terveyden-/sairaanhoitajan toimesta (ei kosmetologin) ja palvelua tarjoaa yksityiset lääkäriasemat. Uskoisin, että heille on ihan sama mitä sukupuolta asiakas on, kunhan rahaa tulee työnantajan kassaan. 

Tarvitaan useita käyntikertoja, jotta karvat saadaan pois, sillä osa karvoista on aina lepovaiheessa. 

Rahaa siis kuluu, mutta toisaalta tulos on pitkäkestoinen. Joka laseroinnin jälkeen on vähemmän karvoja. 

Itse olen käynyt pari kertaa ja vielä olisi tarvetta käydä useammankin kerran. Karvoitus siis harvempi jo, mutta ei vielä täysin poissa. Tällä hetkellä on vain niin monta muuta asia ajankohtaisena "ostoslistalla", niin ne loput käyntikerrat ovat siirtyneet hamaan tulevaisuuteen, mutta tosiaan on tarkoitus jatkaa myöhemmin laserointeja. 

Vaaleisiin karvoihin laser ei tehoa. Karvoissa pitää olla pigmenttiä ja ihon pitää olla vaalea, jotta toimii.  

Vierailija
5/20 |
05.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka yleistä naisten ja miesten alapään karvojen poisto on.  Kuinka siihen suhtaudutaan  uimahallin saunassa

Aika vähän näkyy täysin posliineja uimahallien ja kylpylöiden pesutiloissa. Kokemuksia vain naisten puolelta, mutta jos suihkussa on yhtäaikaa kymmenen naista, niin yhdellä tai maksimissaan kahdella on posliini. 

Suurimmalla osalla on reunoilta siistitty ja lyhyemmäksi trimmattu karvoitus.

Ihan täysin luonnontilassa olevia (karvat pitkät ja pörröiset ja karvoitus jatkuu uima-asun reunan yli vähän reisillekin) näkyy oikeastaan joka kerta, mutta mielestäni yleisin naisilla on tuo siistitty malli, jossa karvat eivät pursuile uima-asun ulkopuolelle. 

Vierailija
6/20 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako joku sanoa, paljonko laserointi maksaa

Vierailija
7/20 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajelen höylällä. Suunnistajana laitan apteekista saatavaa teippiä nilkkoihin, jotta nivelsiteet kestävät vääntöä klo ja parin kesän jälkeen huomasin, että teippiin ei juurikaan jää enää säärikarvoja. Eli teipillä repiminen vastaa sokerointia.

Vierailija
8/20 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on alapää teipattuna llmastointiteipillä. Pitänee odotella jonkinaikaa ja katsoa tulosta

Vierailija
9/20 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neito kirjoitti:

Osaako joku sanoa, paljonko laserointi maksaa

https://www.pihlajalinna.fi/yleista/hinnastot/ihon-laserhoitojen-hinnas…

Vierailija
10/20 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se laserointi siis ihan käytännössä tarkoittaa? Miten se toteutetaan? Pitääkö joka ainut karvanjuuri jotenkin tykittää lasersäteellä erikseen?

Vierailija
11/20 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni karva kerrallaan

Vierailija
12/20 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia kotona käytettäviä laitteitakin löytyy.

Vierailija
13/20 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen myös täysin posliini mies, koska vehkeeni näyttää mielestäni hyvältä näin. Kuin veistos :)

Harmi vaan että Suomessa kaikkeen seksuaalisuuteen suhtaudutaan kielteisemmin jos kyseessä on mies. Siksi en ole edes uimahalliin kehdannut mennä.

No älä nyt ainakaan tuon takia jätä käymättä. :D No nythän ne hallit on kiinni joka tapauksessa, mutta sitten kun aukeavat. Itse asun pääkaupunkiseudulla, ja kyllä noita karvattomia alapäitä näkee joka kerta kun menen miesten suihkutiloihin. 

Vierailija
14/20 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/20 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No älä nyt ainakaan tuon takia jätä käymättä. :D No nythän ne hallit on kiinni joka tapauksessa, mutta sitten kun aukeavat. Itse asun pääkaupunkiseudulla, ja kyllä noita karvattomia alapäitä näkee joka kerta kun menen miesten suihkutiloihin. 

Oon ollut posliini pari vuotta. Kerran olin kylpylässä jota etukäteen paljon ajattelin että miten kehtaa, tuleeko tuijottelua. Se oli pienen paikkakunnan paikka ja menin heti kun se aukesi. Olin saunassa aluksi yksin joten ei hätää... kun olin lähdössä niin suihkussa oli pari muutakin miestä. Mutta ei ollut heilläkään karvoja joten pääsin pälkähästä. Karvattomuus miehillä on siis myös aika yleistä.

Vierailija
16/20 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkoa edelliseen: oon harkinnut sokerointia tai jotain pitkäkestoisempaa vaikutusta. Nyt ajelen vähintään aamuisin, joskus myös illalla. Sänki kun alkaa pistelemään parin päivän päästä niin en jaksa sitä kutinaa. Sokerointiin taas pitäs kasvattaa edes sentin mittainen. Osaako joku suositella Tampereella tai ympäristössä hyvää paikkaa? Mihin kehtaisi mennä myös uudestaan? Ja nolottiko ekalla kerralla?

Vierailija
17/20 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laserista en tiedä, mutta sokerointi vähentää karvankasvua niin että ne häviävät ajan myötä kokonaan. Tähän voi toki mennä aikaa vuosia.

Itse tein päätöksen juurikin tuosta lopullisesra karvattomuudesta sillä hetkellä kun ekan brassisokeroinnin otin. Karvat on nyt jo huomattavasti vähentyneet vaikja vasta vuosi ja n 10 kertaa takana.

Vastaus sun kyssäriin olisi et minua ei häiritse posliini eikä karvat. Pääasia on et otse viihdyt kehossasi <3

Tämä on oletettavasti todella yksilöllistä. Olen nyppinyt kulmakarvojani yhtäjaksoisesti 25 vuotta, heti vedän pois kun karva nostaa päätä ei toivotussa kohdassa, ja siltikään niiden kasvu ei ole yhtään vähentynyt omaksi harmikseni. Sama koskee muitakin nyppimiäni karvoja esimerkiksi alavatsalla, ei mitään eroa kymmeniin vuosiin. Tasan ei käy onnen lahjat.

Vierailija
18/20 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon ollut posliini pari vuotta. Kerran olin kylpylässä jota etukäteen paljon ajattelin että miten kehtaa, tuleeko tuijottelua. Se oli pienen paikkakunnan paikka ja menin heti kun se aukesi. Olin saunassa aluksi yksin joten ei hätää... kun olin lähdössä niin suihkussa oli pari muutakin miestä. Mutta ei ollut heilläkään karvoja joten pääsin pälkähästä. Karvattomuus miehillä on siis myös aika yleistä.

Minustakin mukavaa uimahalleissa ja kylpylöissä tsekata toisten miesten munat ja peppu! T M30

Vierailija
19/20 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajelu saa kalun näyttämään hieman isommalta mikä onkin yleisin syy sille. Nudistirannoilla käyvät miehet ovat liki kaikki ajeltuja koska tietävät tuon tempun.

Jos on löysänäkin iso niin on ihan sama jos löytyy karvoja.

Vierailija
20/20 |
29.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla melki sama kokemus. Yks heitti nokkelan että eikö vielä karvat kasva? Vastasin yhtä nokkelasti että kyllä, mut vaimos tykkää enemmän musta näin. Ilme oli aika näkemisen arvoinen...