Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laskelmieni mukaan nakannut ainakin 24000 tupakantumppia luontoon/kadulle/jne.

Sätkäilijä
04.04.2021 |

Laskin alakanttiin polttaneeni noin 15 tupakkaa per päivä ja että poltan noin 350 päivänä vuodessa. Olen polttanut 23 vuotta ja arvioisin viskanneeni noin neljäsosan tumpeista muualle kuin tuhkakuppiin. Melkoinen määrä, mutta vielä ehdin parantamaan tulosta, sillä olen vasta 36-vuotias.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitisen vuotta vielä niin sitten ohitat minut. Omaa tulostani en enää paranna, kun lopetin pari vuotta sitten. 454

Vierailija
2/6 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viitisen vuotta vielä niin sitten ohitat minut. Omaa tulostani en enää paranna, kun lopetin pari vuotta sitten. 454

Voinhan myös kiihdyttää polttotahtiani, jolloin nakkausmääräkin tietenkin kiihtyy. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sätkäilijä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voinhan myös kiihdyttää polttotahtiani, jolloin nakkausmääräkin tietenkin kiihtyy. Ap

Huomioithan sen, että virvokkeita nauttiessa tulee yleensä polteltua tuplat? Jos lisäät myös virvokkeiden nauttimista niin urakkasi nopeutuu huomattavasti.

Vierailija
4/6 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sätkäilijä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomioithan sen, että virvokkeita nauttiessa tulee yleensä polteltua tuplat? Jos lisäät myös virvokkeiden nauttimista niin urakkasi nopeutuu huomattavasti.

Olet oikeassa ja olen nyttenkin nauttimassa virvokkeita ja kyllä se melkein puolet enemmän minimissäänkin palaa spaddua viihteellä ollessa. Tosin krapulapäivinä en paljoakaan polta, jos lainkaan, joten se tasoittaa tilannetta. Ap

Vierailija
5/6 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

jahah, lähdepä sitten siivoilemaan pois ympäristöstä tumppeja, joutaisitkin

😬

Vierailija
6/6 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurja heeemo kirjoitti:

jahah, lähdepä sitten siivoilemaan pois ympäristöstä tumppeja, joutaisitkin