Uskotko saavuttavasi saman elintason kuin vanhemmillasi?
Kommentit (11)
Veikkaan että jonkin verran parempi, äiti on ja iskä oli kotihoitajia, musta tulee (toivottavasti) terveydenhoitaja.
Olen jo saavuttanut, mutta eläkkeellä tulee varmasti olemaan tiukempaa. Lapsillani on parempi elintaso kuin itselläni heidän ikäisenään oli.
Saavutin jo aikaa sitten.
Moni tuttu on vihainen, kun vanhemmillaan oli asiat paremmin samassa iässä. Olen todennut, että osta itse omakotitalo jostain Kangasalta kuten vanhempasi aikanaan, ei nekään Espoossa asuneet.
Olen jo saavuttanut ja elän leveämmin kuin vanhempani
Olen saavuttanut jo paremman elintason kuin mitä heillä on koskaan ollut.
En mitenkään.
Molemmilla vanhemmillani oli hyväpalkkaiset työt ja katkeamaton pitkä työhistoria ja sen jälkeen on ollut hyvät eläkkeet. Heillä oli nuorena tiukkaa mutta heillä oli täysin varmat työpaikat, eivät edes teoriassa olisi voineet joutua irtisanotuiksi.
Olen ainoa lapsi ja sikäli saanut kyllä nauttia vanhempien elintasosta aika paljon itsekin. Monella muulla ei ole varmaan ihan sama tilanne. Olen saanut suoraan rahallista tukeakin vanhemmiltani.
Ei kiinnosta, onnellisuus on se joka merkitsee.
En tiedä, kun en ymmärrä, miten sitä mitataan. Jos rahaa ajatellaan, niin en tietenkään, mutta minulle se ei ole synonyymi elintasolle tai elämän laadukkuudelle. Rahaa on vähemmän, mutta elintasossani ei mielestäni ole vikaa.
Meillä vaimoni kanssa on varsin hyvä elintaso.
Kolmesta lapsesta yksi saavuttaa selvästi paremnan kuin meillä.
Toinen saman tai paremman.
Kolmas ehkä saman tai vähän pienemmän, kuitenkin ihan hyvän elintason hänkin.
Että ihan huvin noilla menee jos ei mitään yllättävää satu.
En. Hyvä jos edes sen mitä nuorilla vanhemmillani oli kun itse synnyin. Omakotitalosta ja mökistä on turha edes haaveilla.