Nainen, voisitko kiinnostua sienitieteijästä?
Olen opiskellut sienistä yliopistossa ja väitellyt mykologiasta alan johtavassa yliopistossa Usassa. Olenko hot or not? Ihan tosissani kysyn tietääkseni onko tsänssejä Suomessa vai etsinkö naisen täältä Usasta, missä mykologeja arvostetaan.
Kommentit (24)
Voisin. Olen harrastanut sienestystä ihan amatööripohjalta vuosikymmeniä, joten mykologin kanssa varmasti riittäisi juttua. Muutenkin minua viehättävät nörtit ja tutkijatyypit, olipa mielenkiinnon kohteena sienirihmastot, tekoäly tai rakennushistoria.
Jos naisille ei kelpaa, nii mie voin tulla viereen kuuntelee juttuja sienistä. :D #NoHomo
Mikähän on sienitieteen johtava yliopisto Usassa, MIT? (Mykology institute of technology, vai Cal- Tech, Californian sweet tehcnology of mykologies)
Suomessahan sieniä tutkitaan Turun kasvibiologian laitoksella vaikka eivät ole kasveja ja Ruisrockissa hippien toimesta
Voisi kiinnostua, mutta USA:ssa on paremmat "markkinat", joten kannattaa etsiä sieltä vaimo.
Kyllä. Sä varmaan mahdollistaisit unelmaelämäni, eli olisin vailla taloudellista huolta ja saisin toteuttaa itseäni. Sienestäisin kauden läpi, en pelkästään ruokasieniä, vaan myös kasvivärjäykseen jne. sopivia. Säilöisin, kuivatttaisin, kokkaisin. Keittelisin liemiäni, värjäisin lankoja, kutoisin kankaita, neuloisin kaikkea kivaa.
Niin ja tiedän, että sienet on paljon muutakin kuin maan päällä kasvava itiöemä. Sienien maailma on mielenkiintoinen kaikin puolin.
Vierailija kirjoitti:
Mikähän on sienitieteen johtava yliopisto Usassa, MIT? (Mykology institute of technology, vai Cal- Tech, Californian sweet tehcnology of mykologies)
Suomessahan sieniä tutkitaan Turun kasvibiologian laitoksella vaikka eivät ole kasveja ja Ruisrockissa hippien toimesta
MIT on kovamaineisin.
Väikkärissäni tutkin Hymenogastraceae-perhettä. Voisin luennoida aiheesta muavalle naiselle viikkoja.
Olen enemmän jäkäläihmisiä, mutta voisin huolia sinut mykobiontikseni. Ammattilaisena ymmärtänet lausuntoni romanttisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Olen enemmän jäkäläihmisiä, mutta voisin huolia sinut mykobiontikseni. Ammattilaisena ymmärtänet lausuntoni romanttisuuden.
Älä puhu tuhmia ;)
Ap
Lähtökohtasesti mitä se toisen ammatti siihen ihmisen viehättävyyteen vaikuttaa?
Voisko joku kiinnostua kaupan kassasta (sanna marin), tai suosittu kaupan kassa (antti tuisku)
Anttiin vois mutta mariinin sairas ideologia pilaa jopa sen ulkonäön.
Ihana,voisin! Sienistä pidän mutta en yksin rohkene poimia kun en ole asiantuntija.