Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerron mikä v...ttaa

Vierailija
04.04.2021 |

Ymmärränhän minä, että erillistalo houkuttaa kerrostalossa asuvia. Erillistalossa on kuitenkin omanlainen vapautensa, saa tehdä mitä tahansa milloin tahansa eikä kukaan koputtele ylhäällä, alhaalla tai sivussa, että turpa kiinni.

Mutta se mikä käy hermoon, on se että käyn viestinvaihtoa ihan hyvältä vaikuttavan ehdokkaan kanssa. Hänellä on kumppani, jonka kanssa muuttaisi.

Sitten kun on sovittu esittelyn ajankohta ja otan puheeksi luottotiedot, niin TÄSSÄ VAIHEESSA viitsitään todeta, että juu niin minulla on sitten maksuhäiriömerkintä, mutta kumppanilla ei. Onnistuisiko silti?

Eikö v--- soikoon voi yhtään aikaisemmin ilmoittaa?! Maksuhäiriömerkintäisen kanssahan en mitään sopimuksia tee, mutta en minä vuokranantajana voi tietää, että suostuuko tämä merkinnätön tekemään sopimuksen omiin nimiinsä ja olemaan maksuvelvollinen!

V--aa tuollainen iänikuinen aikani tuhlaaminen. TOKI mahdollista on, että merkintävapaalle tyypille järjestely on ok. Hyvä niin. Mutta minä en voi tietää sitä etukäteen.

Ja tämä merkintätyyppi on tuonut ilmi omaa ammattiaan ja kertonut paljonko tienaa. Eli yrittänyt tuolla tavalla ns. harhauttaa.

Kun se totuus tulee joka tapauksessa ilmi ennemmin tai myöhemmin, niin miksi ei voi sanoa heti ensimetreillä, että maksuhäiriömerkintä löytyy!

Jotkut ovat käyneet ja ilmaisseet pitävänsä asunnosta, MUTTA eivät ole antaneet henkilötunnuksiaan. Luulenpa, että siellä on ollut luurankoja kaapissa, eivätkä ole halunneet paljastua.

Nimittäin todellisuudessahan henkilötunnusta ei ventovieras voi käyttää hyväkseen. Kyllä niihin luottosopimuksiin tarvitaan aika paljo tietoja, kotiosoitteet sun muut. Eli ei pelko väärinkäytöstä ole mikään perusteltu syy pantata henkilötunnustaan.

Aivan järjetöntä, että mennään asuntoesittelyyn eikä siltikään uskalleta antaa sotua vuokraajalle 😑😑😑 Juuri tuollaista aikani tuhlaamista. En järjestäisi yhtäkään näyttöä ajan tuhlaajille, jos voisin tietää etukäteen keitä he ovat.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan minulla EI ole yhdenkään kävijän osoitetta tiedossani. Minulla ei ole lähestulkoon muuta tietoa kuin työtilanne, nimi, kenen kanssa etsii asuntoa.

Eli näillä + henkilötunnuksella ei todellakaan oteta muiden nimiin mitään velkoja.

Vierailija
2/7 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on erillistalo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ymmärrän, että ajatus erillistalossa asumisesta saa ihmiset hieman kikkailemaan, koska haluavat edes yrittää parantaa mahdollisuuksiaan saada asunto. Varmasti tämän takia moni ei heti ilmoita maksuhäiriömerkinnästä. Mutta kun se on todellisuudessa pelkkä harha-ajatus. En kuitenkaan tee mitään sopimusta maksuhäiriömerkintätyyppien kanssa, joten mikään kikkailu ei valitettavasti tehoa.

Vierailija
4/7 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on erillistalo?

Asunto-osakeyhtiömuotoinen 'omakotitalo.'

Ap

Vierailija
5/7 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes jaksanut lukea tätä. Alapeukutin silti.

Vierailija
6/7 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miekkoshullu taas vauhdissa. Eikö sulla ole ketään kavereita joille paasata näitä asioita?

Vierailija
7/7 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes jaksanut lukea tätä. Alapeukutin silti.

No, muuten hyvä mutta palstalla ei ole ollut peukkuja ties miten pitkään aikaan XDDDDD.