Nicole Brownin järkyttävät päiväkirjat paljastavat – pelkäsi kuollakseen miestään O.J. Simpsonia
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000007892851.html
Ajatteliko kukaan noihin aikoihn oikeasti ettei OJ olisi tehnyt sitä?
Kommentit (22)
Kaikki tiesi että se sen teki mutta kaikki tiesi että on joukkopsykoosit tulilla ja tuomita sitä ei saa. Mahdoton käsittää ilmapiiriä jälkikäteen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sen Simpsonin kirjoittama kirja ja kyllä syylliseltä tuntuu. If I did it, on kirjan nimi.
Siinäkin valehteli että olisi ollut muka joku kaveri mukana ja tapahtumat vain karkasivat käsistä tms.
Netflixissä on se sarja O.J. Olihan se päivänselvää, että ukko sen teki. Uhrin vertakin lötyi O.J. autosta ja niistä hanskoista jitka eivät muka sopineet.
Onkohan missään muussa keississä yhtä vahvat todisteet?
En ymmärrä miten USAssa voidaan ketään tuomita murhasta jos kerran ei tuolla näytöllä voitu OJ:ta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sen Simpsonin kirjoittama kirja ja kyllä syylliseltä tuntuu. If I did it, on kirjan nimi.
Tämän 'If I did it' kirjan kansi oli kyllä kuitti ja kannanotto kustantajalta. Se "If" on piilotettu hyvin pienellä I -kirjaimen sisään, joten jos kantta katsoo kaukaa tai huolimattomasti, siinä lukee "I did it."
Tuo on niin käsittämättömän surullista, että naiset jäävät :( Kun voisi muuttaa asiat niin, että yksikään nainen ei jäisi väkivaltaiseen suhteeseen. Ei rahan, ei kuuluisuuden, ei minkään takia.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan missään muussa keississä yhtä vahvat todisteet?
En ymmärrä miten USAssa voidaan ketään tuomita murhasta jos kerran ei tuolla näytöllä voitu OJ:ta.
Oli varaa palkata parhaat asianajajat. Sillä saa kyllä oikeutta itselleen Yhdysvalloissa.
OJ keissi politisoitui niin vahvasti ja hän oli musta elokuvatähti, ex-amerikkalaisen jalkapallon pelaaja
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin käsittämättömän surullista, että naiset jäävät :( Kun voisi muuttaa asiat niin, että yksikään nainen ei jäisi väkivaltaiseen suhteeseen. Ei rahan, ei kuuluisuuden, ei minkään takia.
Nämähän olivat eronneet muistaakseni? Aika usein ero on vaaran paikka näissä tapauksissa.
OJ itse sanoi vaimolleen että tulee tekemään tuon ja että ei jää kiinni koska on O.J. Simpson.
Psykopaatti.
Vierailija kirjoitti:
OJ itse sanoi vaimolleen että tulee tekemään tuon ja että ei jää kiinni koska on O.J. Simpson.
Psykopaatti.
Onhan tuo pitänyt itseään suorastaan koskemattomana.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tiesi että se sen teki mutta kaikki tiesi että on joukkopsykoosit tulilla ja tuomita sitä ei saa. Mahdoton käsittää ilmapiiriä jälkikäteen.
O.J. oli kaiketi todella karismaattinen ja pidetty persoona. Monet ovat kommentoineet, että hänen seurassaan viihtyi. Varmasti oli suhteita sinne tänne ja toki rahaa sekä mainetta. Ja myös koko ihonväri aspekti.
Olin itse Californiassa, kun tuo tapahtui. Ei siitä ollut kellään mitään epäselvyyttä kuka sen oli tehnyt. Oli täysin absurdia, että ei tuomittu. Tuntikausia seurattiin telkkarista livenä OJ;n pakoa.
Vierailija kirjoitti:
Aika monta vuotta jäi.
Nuo USA:n oikeushommat on muutenkin niin outoja. Joissakin tapauksissa on joku ratkaiseva todiste x, jota ei kuitenkaan saa ottaa huomioon eikä esittää oikeudenkäynnissä. Kotirouvia ja alhaisesti koulutettuja valamiehistössä, jotka ei tajua mistään mitään, ja silmää räpäyttämättä tuomitsee vaikka kuolemaan ihan tunteella ja mutulla. Epäillyiltä pakotetut ha manipuloidut "tunnustukset" a la Brenda Dassey, josta jokainen täysjärkinen näkee, että se on manipuloinnillaja pakottamalla saatu, paitsi USA:n korkein oikeus. Kehitysvammaisia ja heikkolahjaisia teloitetaan. Jne jne jne. Ihan sairas maa.
Vierailija kirjoitti:
Nuo USA:n oikeushommat on muutenkin niin outoja. Joissakin tapauksissa on joku ratkaiseva todiste x, jota ei kuitenkaan saa ottaa huomioon eikä esittää oikeudenkäynnissä. Kotirouvia ja alhaisesti koulutettuja valamiehistössä, jotka ei tajua mistään mitään, ja silmää räpäyttämättä tuomitsee vaikka kuolemaan ihan tunteella ja mutulla. Epäillyiltä pakotetut ha manipuloidut "tunnustukset" a la Brenda Dassey, josta jokainen täysjärkinen näkee, että se on manipuloinnillaja pakottamalla saatu, paitsi USA:n korkein oikeus. Kehitysvammaisia ja heikkolahjaisia teloitetaan. Jne jne jne. Ihan sairas maa.
Sori, yksi n jäi uupumaan, eli Brendan Dassey.
No istuihan se sentään lopulta linnassa.
Tuo on kyllä jenkeissä omituista tuo jury trial. Ja miten rahalla voi ostaa ne "huippu" asianajajat.