Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ulkopuolinen kuollut Turun surmassa - kysymys hätäkeskuksen ohjeistuksesta vastaaviin tapauksiin

Lollubax
04.04.2021 |

Ilmeisesti ulkopuolinen nuori nainen on kuollut Turun surmassa tänä viikonloppuna.

Mehän emme tiedä tarkemmin, millä tavalla tämä ulkopuolinen nainen tuli surmapaikalle. Ehkä in kuullut ääniä ja tullut katsomaan, mistä ne johtuvat?

Tästä tuli mieleen eräs oma muistoni muutaman vuoden takaa kerrostaloasunnossa. Kuulimme poikaystävän kanssa toisesta asunnosta epämääräisiä ääniä ja naisen huutavan "apua". Soitimme hätäkeskukseen, josta ohjeistettiin meidän menevän katsomaan rappukäytävälle tai soittavan ovikelloa kyseiseen naapuriasuntoon. Siis mitä? Voiko häke kehottaa vaarantamaan mahdollisesti oman henkensä tällaisessa tilanteessa? Itse olin ainakin aivan pelokkaana noista äänistä, emmekä edes osanneet paikantaa, mistä äänet kuuluivat. Häkessä sanottiin myös, että seurailisimme tilannetta. Jos kuuluu vielä ääniä, niin soittaisimme uudestaan. No, äänet loppuivat mutta ohjeistus jäi hämmentämään.

Mitä jos Turussa kuollut nainen noudatteli samankaltaisia ohjeita? Kuka on silloin vastuussa ulkopuolisen naapurin surmasta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin kerran häkeen kun näin jonkun miehen maassa, pää verissä eikä selvästi päässyt itse ylös. Ohje oli totta kai mene kysymään ja katsomaan tarkemmin.

Täällä pyörii narkkeja, en mennyt ja sen sanoin. Ok no ne sitten vaivautui laittamaan ambulanssin paikalle.

En ymmärrä miksi minun jolla ei mitään koulusta asiaan pitäisi siihen enempää puuttua.

Vierailija
2/2 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epätodennäköistä että kyseessä olisi jokin tuollainen tilanne. Todennäköisintä olisi että naapurissa olisi joku vanhus kaatunut.

Mulla yksi läheinen pienten lastensa kanssa oli kerran tilanteessa jossa heidän talossaan oli naapurissa ammuskelutilanne. Kyllä poliisi käski pysyä sisällä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yhdeksän