McLeodin tyttäret
Katsooko joku niitä uusintoja? En muistanutkaan kuinka törkeästi Alex:ia kohdeltiin. Ihan kamalaa. Varsinkin tuo Tess:in ja Alex:in juttu. Minun suosikkini oli vielä Tess ja muistin, että Alex olisi ollut hirveä playboy.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Kuuma se nuori blondimuija 😘
Minusta Jodi on superärsyttävä. Samoin Becky.
Tess on ihan suosikki. Muistin, että yhdellä niistä ois ollu punaiset hiukset. Oisko ollu se Tessin yks sisko, mil on ruskee lyhyt tukka?
Muistin kans jotain siit Alexista, mutta päin mäntyä meni kun aloin katsomaan niitä uusintoja.
Vierailija kirjoitti:
Tess on ihan suosikki. Muistin, että yhdellä niistä ois ollu punaiset hiukset. Oisko ollu se Tessin yks sisko, mil on ruskee lyhyt tukka?
Muistin kans jotain siit Alexista, mutta päin mäntyä meni kun aloin katsomaan niitä uusintoja.
Punahiuksista ei vielä alkujaksoissa ole enkä halua spoilata. Muistit oikein, Clairella eli Tessin siskolla oli tosiaan lyhyet ruskeat hiukset. On kiva, kun kaikkia tapahtumia ei muista, kun siitä on jo niin monta vuotta. Tietysti harmillisesti hahmojen kuolemat kyllä muistaa.
Mä olen ihan koukussa! Siis upea sarja.
Spoiler
spoiler
spoiler
spoiler
Tykkäsin siihen asti sarjasta kun eka päähenkilö menehtyi. Sitten lähti jotenkin menemään siihen että keksitään pakolla ennalta arvattavia juonenkäänteitä.
Jodi oli oma suosikkini hahmoista.
Mun suosikit claire ja Alex. Itkin silmät päästäni muutamassa kohdassa.
Pakko katsoa. Jodi ja Becky niin kuumat mimmit. Aaaahh!
Katson jakson, sit menen suihkuun ja siellä...
up