Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihminen, jonka vanhempi lyttää, eikä tue, tekee samaa muille :(

Vierailija
04.04.2021 |

Vähän vaikea nostaa ja tukea toisia, jos itseä on lytätty.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi sitten, ettei tee mitään. Suomalaiselta pitäisi onnistua.

Vierailija
2/8 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se vaikuttaa, mutta ihmisen pitää myös aikuistua, huomata mikä on ollut vahingollista ja ymmärtää että ei itse jatka samaa kasvatusta omille lapsille tai kohtele muita ihmisiä huonosti. Kouluissa opetetaan paljon myös käytöstapoja eli jokainen saa tilaisuuden oppia vaikka kotona sellaista ei arvostettaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi että juuri se, jota on lytätty, ymmärtäisi miten vahingollista se on, ja välttäisi lyttäämästä toisia.

Vierailija
4/8 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä. Ei tee. Se on sinun valintansi. Minä toimin päinvastoin kuin omat vanhempani. Itse voit valita toimia samoin kuin omasi, mutta älä syytä siitä muita.

Vierailija
5/8 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia teille kaikille joita on lytätty lapsena. Ette ole huonoja, vaan vanhemmalla olleet ne ongelmat. Lyttäämällä saa lapsesta kasvatettua lytätyn, katkeran ihmisen. Eli onnittelut vanhemmallesi, kasvatus tuotti halutun tuloksen. Ei hyvät eväät elämänalkuun, mutta tee toisin nyt. Rakasta lastasi, tue häntä, kannusta, ohjaa, kerro että on tärkeä. Sinäkin olet tärkeä! Hyvää sunnuntain jatkoa

Vierailija
6/8 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vanhemmat lyttää koko ajan esim. vain 2 lasta oli hyväksyttävää tehdä, ei saisi ottaa mitään lemmikkiä eikä saisi ostaa mummonmökkiä vapaa-ajanasunnoksi.

Heillä itsellään on toki omakotitalo, 2 mökkiä, auto, vene ja lemmikeitä ollut aikoinaan.

Olen keski-ikäinen ja odotan että milloin saisin itse päättää asioistani niin ettei tulisi heti saman tien negatiiviset arvostelut niskaan.

Vierailija
7/8 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä puolustan aina heikompia vaikka omat vanhemmat olivat pelkureita (aina kiusaamassa heikompia).

On muuten kiva nähdä, miten "kosto elää" ja kusipäiset vanhemmat jäävät täysin ilman kotiapua kun heillä alkaa fyysinen kunto pettää 70-vuotiaana. Minä voisin auttaa, mutta minua ei huvita. Käyn mieluummin auttamassa ystäviä ja naapureita, jotka tarvitsevat apua. He ovat auttaneet minua, joten meillä on terve ystävyyssuhde. Ketään ei lytätä. 

Vierailija
8/8 |
04.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta. Mutta on mahdollista opetella pois muiden lyttäämisestä, kun tiedostaa ongelmansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme