Aisuri
Eka kerta aisurina, sovittu puolison kanssa, haluatteko rakastella kahden kesken ensimmäisellä kerralla tai saanko olla läsnä katsomassa, kysymys miehille ja naisille jotka ovat kokeneet ns. ekakerran sovitussa jutussa ?
Kommentit (4)
Asiallisia kommentteja pyydän kysymykseen...
Usein ensimmäisellä kerralla vaimo on kahdestaan uuden tuttavuuden kanssa, itse tulen mukaan vasta myöhemmässä vaiheessa. Aika harvoin on tarjolla miestä, joka haluaa kolmanneksi ensimmäisellä kerralla. Vaimolla on pari leikkikaveria, joita tapailee kahdestaan, saan toki kuvia ja videoita ja olen tavannut heidät kasvotusten. Hyvät apumiehen on harvassa.
Eri mieltä.
Meillä meni siten, että pitkään juteltiin ja vaimo kypsytteli ajatusta...olenko oikeast tosissani. Kivasti meni kuitenkin yksiin omat salaiset, häpeällisetkin sekishaavet: Hän haluaa toista nähteni ja minä että vaimoa naidaan.
Meillä meni nappiin, ensi kerrasta. Ensin jutelstiin jossain lasillisella ja jo samana iltana näin miten hänet nussittiin. Kiihotti, vitutt, mustis ja kaikki. Eniten kiihotti, ne suudelmata, pano, orgasi toiselle....huh. Näitä ehkä 2-4 krt vuodessa ja aina ihan yhtä kiimaa molemmat :) Elämä on kivaa. Älkää suuttuko tai mitään ihmem vinoiluita.
Alkaako pääsiäissahti loppumaan ja otat typerine ajatuksinesi loppukirin