Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko tullut painoa noin rv 20, 30 ja 40 mennessä?

13.08.2006 |

Itsellä lähestyy rv 20 ja painoa tullut lisää noin kilo. Aikaisemmin paino on lähtenyt rakettimaiseen nousuun juuri rv 20 jälkeen. Kuinkahan nyt käy? Miten muilla on painonnousu jaksottunut?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin tänään on taas neuvola että siellähän sen sitten varmaksi tietää miten on käynyt.

Vierailija
2/13 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun alkuaikoina pahoinvointi verotti niin paljon. Sanoisin että ainakin kolme kiloa vielä alkupainoon (jota toisaalta on enemmän kuin riittävästi:) Mutta kauhistuttaa että mitä tämän jälkeen tapahtuu, alkaako se yhtäkkiä nousta rakettimaisesti vai mitä on odotettavissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla oli jo varmaan rv 10 tullut se kilo... Tai olikin. Rv 20 oli tullut n. 7kg ja nyt rv 29+1 on kotipuntarin mukaan tullut yhteensä 13kg.

Pahoinvointia ei ole ollut eikä lähtöpainoakaan liikaa. Esikoisesta tuli kokonaisuutena 17kg.

Vierailija
4/13 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää pelotelko...musta tulee siis tätä menoa ihan oikea VALAS!

Lähtöpainoa on jo about 10kg liikaa ja nyt vasta rv10+1 ja painoa kertynyt liki 3kiloa!

Ei pahoinvointia ja jatkuva nälkä..kasvispainotteisesti yritän syödä ja kohtalaisesti liikkuakin mutta paino vaan nousee!!

Help..Tappert 10+1

Vierailija
5/13 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 20 olin miinuksella muutaman kilon, rv 30 +2kg, rv 38+4 (synnytin silloin..) +7kg.

Vierailija
6/13 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv 20 painoa tullut 400 g, kerran tuli sopat ylös muuten lähinnä vain etova olo.

valitettavasti en pysty muihin viikkoihin vielä mitään sanomaan kun rv takana 22+2

Vierailija
7/13 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli rv 20 tullut painoa lisää jo ~7kg... ;)

Vierailija
8/13 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä siis tullut se reilu 18 kiloa. Kyllähän se vähän kauhistuttaa mutta asennoidun niin että kun on nyt odotusaikana saanut syödä hyvällä omalla tunnolla kaikenlaista, niin ne kilot sitten karistetaan synnytyksen jälkeen liikunnalla ja terveellisellä ruokavaliolla.

Vierailija
9/13 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vk 20 painoa oli tullu noin 2kg ja sen jälken noussu aika tasaisesti. Kun lähtöpaino on vaan 52kg niin painoa on pakkokin tulla lisää.

Vierailija
10/13 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on tasan puoliväli ja tullut lisää 3-4kg. Pelkään että kohta alkaa nousta ihan hallitsemattomasti. Kun mielestäni en ole nytkään syönyt yhtään sen enempää kuin normaalisti. Eli jos en olisi raskaana, paino ei mielestäni nousisi. Sen verran samoissa lukemissa olen aina ollut ja tiedän mitä voin syödä.

En haluaisi painon nousevan enempää kuin 10kg.. Teillä monella noussut tähän mennessä niin vähän, että pistää miettimään..

Minks 20+0

Vierailija
11/13 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..tullut rv 22+3 6 kg, 30+3 9 kg. Ja nyt on 35+3 ja painoa n. 12 kiloa. HUH!

Vierailija
12/13 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rv 11+4 ja mulla on jo nyt tullut painoa 1kg300g:)

Tosin varmaan suurimmaksi osaksi johtuu että ruokahalu on kasvanut roimasti! Joten todellakin syön kahden ihmisen edestä..

Jatkuva nälkä ja koko ajan jano;)

Pahoinvointia ei ole vielä ilmaantanut että saattaa tuo syömis tahti muuttua hieman jos tuo pahoinvointi iskee:)

Vierailija
13/13 |
16.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan pelkäätte painonnousua....(minä myös sitä pelkäsin, ja nyt olen lakkanut murehtimasta) jos puolivälissä on tullut 3-4 kiloa, se ei ole juuri mitään, käsittääkseni 9-12 on ihan normaali painonnousu raskauden aikana, vaikka ei olisi lähtöpainoltaan mikään keijukainen...

Täällä on tullut vkolla 20 6 kiloa, ja nyt vkolla 30 kiloja kasassa 13,5. Itselläni on painonnoussut hidastunut nyt loppu kohden....selvästi myös huomaan, että niillä pahimmilla helteillä oli paino ihan huipussa, ja laskikin vähän kun oli kuitenkin jonkin verran nestettä, vaikka ei varsinaista turvotusta ollutkaan...