Ärsyttävää kun miehet olettavat naisen tarvitsevan jotain palveluksia jatkuvasti
Tulee mieleen kun kerran tuli ihan Ikean kuvasto postilaatikosta ja sitä sitten olohuoneen sohvalla lueskelin kun kauppa ei ollut tuttu vielä. Eikös silloinen poikaystävä sitten kovaan ääneen taivastele että täytyykö minua nyt lähteä sinne viemään sitten. Juu, ei tarvitse eikä todellakaan tarvinnutkaan. Osaan itsekin netistä vaikka tilata suoraan kotiin jne.
Toiselle poikaystävälle taas kerran kerroin että jouduin vapaapäivänä käymään rautakaupassa hakemassa yhtä työkalua johon tämä hämmästeli että miksen pyytänyt häntä mukaan ollenkaan. Niin siis 5 km päähän jonne pääsee julkisilla täysin mainiosti ja osaan kyllä käyttää bussia?
Ärsyttää tällainen asenne kun koitetaan lytätä ihmistä johonkin avuttomuuden muottiin.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Olin exän kanssa lenkillä, oltiin siis tapailtu vähän aikaa. Käveltiin kivan talon ohi ja sanoin että onpas kivan näköinen talo. Mies meni heti jotenkin kireän oloiseksi ja lähes mökötti koko loppuillan. Sain viimein hänestä irti että hän oli luullut, että minä haluan hänen ostavan meille sellaisen talon! Kysyin että miksi ihmeessä, kun sanoin vaan että kivan näköinen talo ja ihan sitä vaan tarkoitin. No kun kuulemma aina naiset tarkoittaa tuommoista ja vihjaillaan tuolla tavalla...
Juuri vastaavia kokemuksia itselläkin! ap
Suomipojan pitää päästä narisemaan naiselle edes jostain ("odotatsämultjotai"), niinhän se isin ja äidin parisuhdekin "toimi".
Pitäisikö aloittaja minun nyt miehenä jakaa tätä tietoa miespuolisille kavereilleni vai mitä haluat minun asialle tekevän?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö aloittaja minun nyt miehenä jakaa tätä tietoa miespuolisille kavereilleni vai mitä haluat minun asialle tekevän?
Vastaan sivusta. Jaa ihmeessä tieto kavereillesi. Se on tärkeää, että suhdetta ei tapeta tuputtamalla palveluita, joita nainen ei tarvitse. Itsenäinen nainen ei voi sietää uusavuttomia ihmisiä, jotka käyttävät toisia hyväkseen. Välillä voi vähän auttaa jossain...
Onks sinun miesvalinnat meidän ongelma?
Sinussahan ei ole vikaa, kun on exiä exien perään...
Pyydän anteeksi meiti kaikkie miesten puolesta. Otamme tämän asian esille seuraavassa kansainvälisessä miesten kokouksessa…
Naisen lausahdukset ei ole mitään turhuuksia. Jos nainen vinkkaa kivasta talosta, hän testaa sitä mihin mies olisi valmis. Se, että nainen sitten väittää, ettei tarkoittanut mitään, on täyttä palturia.
Jokainen naisen kanssa seurustellut mies tunnistaa tämän ilmiön.
Joskus naisia on mahdoton miellyttää, kun tärkeintä on vain saada loukkaantua. Se on naisen oikeus. Joko siitä ettei huomioida eikä olla valmiita auttamaan tai sitten siitä että tarjoillaan turhia palveluksia ja lytätään avuttomuuden muottiin. Kätevää, yritä siinä sitten miehenä luovia.
En mä mitään oleta. Kyllä se on ihan kokemusperäistä tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen lausahdukset ei ole mitään turhuuksia. Jos nainen vinkkaa kivasta talosta, hän testaa sitä mihin mies olisi valmis. Se, että nainen sitten väittää, ettei tarkoittanut mitään, on täyttä palturia.
Jokainen naisen kanssa seurustellut mies tunnistaa tämän ilmiön.
Tämä on kevyesti älyttömintä, mitä olen koskaan kuullut.
Vanhaksi piti elää, että sai kuulla miesten kuvittelevan tuollaista. Tai ehkä tuo nettimies on sentään ainoa, hänellä ehkä ei ole oikeita naiskokemuksia ollutkaan ja jutut sen tasoisia.
N51
M26 kirjoitti:
Pyydän anteeksi meiti kaikkie miesten puolesta. Otamme tämän asian esille seuraavassa kansainvälisessä miesten kokouksessa…
Homomiesten Munaristeily ei ole mikään kansainvälinen miesten kokous. .
Ap:lla on pitänyt kiirettä kun on ehtinyt seurustella jokaisen maailman miehen kanssa.
Jaa minä juuri toivoisin tuollaista mutta enpä saa. Kaikki pitää tehdä itse.
Miehet haluavat tuntea itsensä tarpeellisiksi. Älkää viekö sitä iloa liialla omatoimisuudella.
Olin exän kanssa lenkillä, oltiin siis tapailtu vähän aikaa. Käveltiin kivan talon ohi ja sanoin että onpas kivan näköinen talo. Mies meni heti jotenkin kireän oloiseksi ja lähes mökötti koko loppuillan. Sain viimein hänestä irti että hän oli luullut, että minä haluan hänen ostavan meille sellaisen talon! Kysyin että miksi ihmeessä, kun sanoin vaan että kivan näköinen talo ja ihan sitä vaan tarkoitin. No kun kuulemma aina naiset tarkoittaa tuommoista ja vihjaillaan tuolla tavalla...