Päiväkodin työntekijöillä maskit roikkuvat toisesta korvasta
Eli maskisuosituksia ei noudateta päiväkodeissa.
Juttelin torstaina eteisessä tädin kanssa aamulla ja panin merkille maskin joka roikkui hyödyttömästi toisen korvan varassa. Illtapäivällä kun hain lapsen pois pihalta, kolmella hoitajalla oli sama korvakorumuoti.
Kommentit (7)
Eipä tuo mitään, mutta olin joulukuussa syöpäleikkauksessa ja lääkärin käynnillä lääkärillä roikkui maski naaman edessä ja oli leikattu alanauhat pois eli lörpötti naamalla.
Koeta itse pitää vuorivillalätkää hengityselintesi edessä 8 h päivässä sisällä ja ulkona.
Mitäs jos jatkossa hoidat itse omat penskasi niin ei tarvi täällä päiväkotitätien maskimuodista kitistä?
Vierailija kirjoitti:
Siellä olisi kuolleita hoitajia, jos maskit päässä joutuvat sitä kurahousukarusellia vetämään. Turvavälejä ei voi pitää niin ei se maski siinä 8 h kontaktissa suojaa. Toki kyllä suosituksia pitäisi noudattaa, mutta ei tuo vain toimi käytännössä. Voit kuitenkin valittaa asiasta.
Joo, kurahousukaruselli maskin kanssa on aika paha, mutta parhaamme yritetään maskinkin kanssa. Vanhemmat kannustavat ja tsemppaavat ihmetellessään kuinka jaksamme. Maskiinkin kyllä tottuu, mutta kyllä meidän päiväkodissa osa työntekijöistä käyttää visiirejä. Hankalia kyllä nekin lasten kanssa touhutessa. Myös vanhemmilla on kiitettävästi maskit käytössä, kun tuovat/noutavat lapsiaan. Hyödyistä en tiedä, mutta suosituksia totellaan. Ja lapset ovat huippuija, heti hoksauttavat jos jollakin on vahingossa kiireessä mennyt maski väärin päin :)
Minä en käytä ollenkaan. Roikotan korvasta että voin laittaa naamalle jos pomo sattuu tulemaan.
Siellä olisi kuolleita hoitajia, jos maskit päässä joutuvat sitä kurahousukarusellia vetämään. Turvavälejä ei voi pitää niin ei se maski siinä 8 h kontaktissa suojaa. Toki kyllä suosituksia pitäisi noudattaa, mutta ei tuo vain toimi käytännössä. Voit kuitenkin valittaa asiasta.