Fazerin kahviloissa koiria? Mitä tämä nyt on?
Kävin eilen hakemassa kakun Munkkivuoren kahvilasta. Toinen koirista nosti tassunsa tasolle jossa ruokatarjottimia säilytetään ja toinen ravisteli turkkinsa tiskin äärellä jossa tarjolla pullia jne.
Eipä olisi kivaa ruokailla jos koira ravistelee märän turkkinsa jossain siinä vierellä tai asettaa tassunsa tarjottimelle johon on tarkoitus ruokaa laittaa..
Kommentit (14)
Mikä inhottava koiravihaaja?? Pysy itse vaan pois kahvilasta, totta kai koira on tervetullut.
No on se nyt mukavaa vaihtelua sille, kun räkäiset mukulat lääppii pöytiä ja tarjoiluastioita, juoksee häiriköimässä pöytien välissä ja äidit vaihtaa p***avaippoja kahvilan pöydällä. Mieluummin sitä sesseä siellä sietää katsella kuin maailmannapaäidin turvonnutta tissiä ipanan suussa sachertortun päällä.
Niin että on niitä maailmassa valituksen aiheita joo...
Vierailija kirjoitti:
Mikä inhottava koiravihaaja?? Pysy itse vaan pois kahvilasta, totta kai koira on tervetullut.
Yök, etkö tiedä missä paskassa koiran tassut pyörivät joka päivä? Tuskin kukaan haluaa syödä pullaa, johon on siirtynyt jotain bakteereja ties mistä ulosteesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yök, etkö tiedä missä paskassa koiran tassut pyörivät joka päivä? Tuskin kukaan haluaa syödä pullaa, johon on siirtynyt jotain bakteereja ties mistä ulosteesta?
Ai nytkös se koira oli jo siellä pullatiskissä?
EIKÖ RAVINTOLAT OLE MUKA KIINNI TÄLLÄ HETKELLÄ?
No katos koirathan ne pullat syö sieltä vitriinistä. Sinun rahojasi ei kahvila kaipaa. Itse sain raivarin stadilaisessa kirjastossa, kun kirjastossa oli isoja, haukkuvia koiria. Koirille ja niiden omistajille on jo tehty verovaroilla koirapuistoja, mutta mikään ei riitä, nyt koirat vievät ihmistenkin paikat.
Äänestä jaloillasi, mutta kerro se selkeästi: Juot kahvisi jatkossa vain koirattomassa kahvilassa, et Fazerilla niin kauan kun siellä on koiria. Kerro se henkilökunnalle, kannattaa laittaa myös sähköpostia firman johdolle.
Koiria on Suomessa jo niin paljon, että on kannattavampaa myydä koirallisille, kuin koiria vastustaville. Koirat hyväksyvä kahvila vaan menestyy paremmin.
Fazer boikottiin ja koirat piikille.
En käy kahviloissa mihin raahataan näitä haisevia elukoita, niiden omistajatkin ovat epäsiistejä ja haisevat sille elukalle ja vaatteet elukan karvoissa, ällöttävää sakkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä missä te ihmiset asutte, jotka sanotte että Suomessa olisi ravintolat kiinni.
Missään vaiheessa ei ole ravintolat eikä kahvilat olleet kiinni. Asun Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä missä te ihmiset asutte, jotka sanotte että Suomessa olisi ravintolat kiinni.
ravintoloissa ei saa syödä paikan päällä, ainoastaan mukaan saa ostaa.
tämäkö ei koske kahviloita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ravintoloissa ei saa syödä paikan päällä, ainoastaan mukaan saa ostaa.
tämäkö ei koske kahviloita?
vastaako joku?
Nautin siitä kun koiravihaajien täytyy nähdä koiria joka paikassa :) ai että. Joka päivä joku täällä valittaa koirista vaikka voisi sen sijaan työstää niiden olemassaolon hyväksymistä. Ne eivät häviä koskaan tältä planeetalta joten en ymmärrä miksi ihmeessä koirien vihaajat kuluttavat aikaansa vihaamiseen. Typerää ja säälittävää.
Ja ei, en omista koiraa kun aika ei riitä sen hoitamiseen mutta pidän niistä todella paljon.
Olisin silittänyt haukkuja!