Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä pointti laittaa joka tapaamisesta someen pariskuntakuva?

Vierailija
02.04.2021 |

Minulla on yksi fb-tuttu, joka seurustelee kaukana asuvan ihmisen kanssa. Joka tapaamisesta laitetaan aina faceen joko yhteisselfie tai sitten vähintään tägätaan toinen kuvaan, jos kuvassa on vaan itse tai vaikka joku maisema. Mikä pointti tällaisessa on, vai olenko itse jotenkin tylsämielinen kun en harrasta moista? En itse ole laittanut yksiltäkään treffeiltä kuvia, enkä myöskään tägää kumppania luontokuvaan, jonka olen itse ottanut, vaikka se olisikin yhteisellä kävelyretkellä otettu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on epävarmuutta, tai sitten on niin ihanan rakastunut olo, että heidän mielestään söpöä ja ihanaa.

Minä tapailin miestä lähinnä ystävänä mun puolelta, mutta hän halusi enemmän ja mun oli pakko lopettaa tapaaminen, kun hän alkoi tägäämään mua kuviin ja se jotenkin ahdisti, muutenkin meillä oli erilainen tapa käyttää puhelinta ja kameraa ja ärsytti kun joka asia piti kuvata. Itse otin kuvia harvemmin ja jos löysin kauniin kohteen niin hän äkkiä otti saman ja julkaisi sen ja tähäs minutkin... me ollaan ihan keski-ikäsiä, mutta kyllä voi ärsyttää noinkin pienet asiat käytöksessä.

Vierailija
2/3 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kyllä häiritsisi, jos kumppanin pitäisi raportoida someen kaikki yhteiset jutut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomio.