Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stressaa töiden aloittaminen

Vierailija
02.04.2021 |

Olen opiskelija ja kesällä menossa töihin. Ennen opintoja olin myös töissä eri paikassa, missä jouduin rankasti työpaikkakiusatuksi. Olen nyt opiskelijastatuksella heikommassa asemassa kuin muut. En kestäisi sitä taas.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/4 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menet vain töihin ja unohdat statukset. Ei sinne ole pakkoa eikä varsinkaan tarvetta jäädä, jos firma osoittautuu kuppaseksi - jos firmassa tuhlataan resursseja niin toissijaisiin asioihin, on sen tulevaisuus joka tapauksessa synkkä.

Vierailija
4/4 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on valitettavasti täynnä työpaikkakiusaamista, johtuu suomalaisten huonosta itsetunnosta. Olen itsekin törmännyt tähän. Älä alistu. Jos sinua kiusataan, ota yhteys liittoon tai yhteys AVIiin. Ketään ei saa kiusata, se on ala-arvoista. Yleensä nämä kiusaajat eivät ole tyytyväisiä omaan elämäänsä ja omaavat huonon itsetunnon. Heillä ei kuitenkaan ole mitään oikeutta kiusata muita tämän vuoksi. On myös hyvä sanoa kiusaajalle suoraan, että miksi kiusaat, lopeta. Jos kiusaaja ei ymmärrä, tee sama hänelle, ala kiusata takaisin, ihan oikein tuollaisille mulkku kiusaajille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi