Kauniina naisena en voi seurustella normaalin miehen kanssa tämän takia
Jokainen normaali mies on alkanut epäillä itseään onko tarpeeksi hyvä minulle.
"Miksi olet minun kanssa? Saisit varmaan paremman?" " Tyylisiä kysymykisä. Todella raskasta
Kommentit (23)
Tuollaisia laukovat miehet arvottavat sinut kyllä täysin ulkonäön kautta. Jos olisit vähemmän kaunis niin varmaan ajattelisivat että no tyydytään nyt tuon näköiseen. Parasta on etsiä mies joka ei noin täysvaltaisesti keskity ulkonäköön.
Onhan se ulkonäkö ihan kiva lisä, jos muuten kaikki natsaa. Toki sinkkuus on myös hyväksyttävä vaihtoehto. Paitsi silloin kun se ei ole oma valinta. Whatever, nevermind.
Ahahahaaaa
Itse ole kauniina naisena voinut joskus ihan hyvin seurustella normaalinkin miehen kanssa. Toki olen muutakin kuin kaunis niin kumppanille ei tule sellainen olo, että hän on jotenkin huonompi.
Sama täällä. Ja epäilevät jatkuvasti jostain mikropettämisestä jne.
Uuvuttavaa.
Pätkäise hiukset polkkatukaksi, liho 10 kiloa jätä meikkaamatta niin ongelma ratkaistu 👍
Ymmärrän jollain tavalla. Yksi poikaystävän tapainen sieti ulkonäköäni ihan hyvin. Hän rehvasteli sillä, että koska minä olin kaunis ja hän ruma, ihmiset luulivat häntä joko tosi rikkaaksi ja/tai tosi älykkääksi, sillä muutenhan hän ei olisi saanut näköistäni naista. Suhde ei ollut missään tapauksessa niin pitkällä, että hän olisi "saanut" mitään, ja koko höpötys oli minulle aika kiusallista kuultavaa.
Jankuttaminen paheni, ja mukaan tuli se aihe, että "sä jätät mut kun sä valmistut". En näin 25 vuodenkaan jälkeen tiedä, halusiko hän minun lopettavan opiskelemisen vai vaatiko hän jotain erityistä täsmäpaapomista, mutta tuo oli todella tehokas keino etäännyttää minut. Tuo tyyppi ei ollut ainoa, jolle minun opiskelemiseni oli ongelma. Kauniita nuoria naisia oli vaikka kuinka paljon, joten ei olisi pitänyt olla mitään syytä havitella sellaista, joka oli muuten vääränlainen.
Sama juttu. Jo seurustelun alkuvaiheessa itketään "ei tämä kuitenkaan kestä" ja sitten ruvetaan yrittämään liikaa. Mikään ei tapa haluja toista kohtaan samalla tavalla kuin miehen epävarmuus.
Kuulisin mielelläni mikä tekee miehestä normaalin.
T. Omasta mielestään normaali superheteropedoseksuaalinen mies.
Veikkaan, että rasvatun peräreiän antaminen säännöllisesti hälventää tuon miesten huolen.
Minullakin mies esittää noita kysymyksiä mutta sen sijaan että lemppaisin hänet osoitan haluavani jakaa elämäni juuri hänen kanssaan. Ihan on sinun valintasi miten kysymykseen suhtautudut.
Miehille naisen ulkonäkö nyt vain on niin tärkeä asia, ettei voi alkaa olla olematta kaunis. Ainakaan jos haluaa pariutua hedelmällisessä iässä eikä vaihdevuosien jälkeen.
Neuvoni: Ala kulkea mahdollisimman rumana, tukka roikkuen, ilman meikkiä kaavuissa. Sitten sopivissa tilanteissa laitat oman maun mukaan. Mutta miestenkohtaamistilanteissa saunapuhtaana.
Just joo, että ap:n pitäisi itsensä rumentaa miehen takia. Mun neuvo on että nauti täysillä kauneudestasi vielä kun voit, se on katoavainen luonnonvara. Ja etsi itselle mies jolla on hyvä itsetunto.
En mäkään. Viimeistään alle 3 promillen humalassa ne huomaavat että olenkin ruma mies.
Kaunis nainen on kaunis myös saunapuhtaana. Tällainen pieni sivuhuomautus.
Samoin komea mies on komea ilman meikkiä. Olenkin ihmetellyt miksi naisen naama ei kelpaa luomuna mutta miehen kyllä. Vastatkaapas naiset tähän.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis nainen on kaunis myös saunapuhtaana. Tällainen pieni sivuhuomautus.
Samoin komea mies on komea ilman meikkiä. Olenkin ihmetellyt miksi naisen naama ei kelpaa luomuna mutta miehen kyllä. Vastatkaapas naiset tähän.
Toki se kelpaa, mutta miksi olla kaunis kun voi olla upea.
Jaa. Kun olin nuori ja kaunis, niin normaalit miehet kosi mua ja huolehti siitä, että kaikki on hyvin. Niin se maailma muuttuu.