Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan saanut tälläisiä tekstiviestejä?

Einstein654
02.04.2021 |

Hei, kiitos tilauksestasi osoitteessa po☆☆☆☆b.c☆☆!

Olette nyt GoldHub-jäsen, joka oikeuttaa teidät reaaliaikaisiin videomateriaaleihin, sekä virtuaalisiin puheluihin ja etuihin, joihin voit käydä tutustumassa profiilissasi. Kampanjahintainen sopimuksenne on voimassa 1.9.2021 saakka hintaan 69,90€/kk, jonka jälkeen tilaus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana 99,90€/kk. Maksu veloitetaan puhelinlaskun yhteydessä.

Mikäli teillä ilmenee tilauksen kanssa ongelmia, olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme. Yhteystiedot löytyvät sivuiltamme www. po☆☆☆ub.☆☆m

Nautinnollisia hetkiä!

Tämmöinen viesti tuli eilen +358 alkuisesta numerosta. Laitoin takaisin viestiä, jossa toivoin viestin lähettäjälle nautinnollista iltaa kätensä kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa fiksua lähettää tuo viesti, se nimittäin tuli kalliiksi.

Vierailija
2/3 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että +358 alkuiseen numeroon viestin lähettäminen tulisi kalliiksi. No köyhälle kaikki on kallista, muille se on saman hintaista.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en avaa viestejä,en s-postia joita en tunnista.Ei ole mitään syytä avata.Lisäksi minulla ei älypuhelinta.Pärjään hyvin tavalinen kännykäni,ei mitään ongelmia sillä.Kun ihmiset nykyisin käytää ilmaispuhelut,viestinnät äly-puhelin.Saan siis olla ihan rauhassa,joka myös on etu!Puhelimessani kun ei edes kameraa.Ei kuva viestejen mahdolisuutta.Läpäri riitää minulle.Siihenkään en asentannut ilmasisa netti puheluita,sen enmpää en liitynyt F.B.tai muut foorumit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi