Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kukaan saanut tälläisiä tekstiviestejä?

Einstein654
02.04.2021 |

Hei, kiitos tilauksestasi osoitteessa po☆☆☆☆b.c☆☆!

Olette nyt GoldHub-jäsen, joka oikeuttaa teidät reaaliaikaisiin videomateriaaleihin, sekä virtuaalisiin puheluihin ja etuihin, joihin voit käydä tutustumassa profiilissasi. Kampanjahintainen sopimuksenne on voimassa 1.9.2021 saakka hintaan 69,90€/kk, jonka jälkeen tilaus jatkuu toistaiseksi voimassaolevana 99,90€/kk. Maksu veloitetaan puhelinlaskun yhteydessä.

Mikäli teillä ilmenee tilauksen kanssa ongelmia, olkaa yhteydessä asiakaspalveluumme. Yhteystiedot löytyvät sivuiltamme www. po☆☆☆ub.☆☆m

Nautinnollisia hetkiä!

Tämmöinen viesti tuli eilen +358 alkuisesta numerosta. Laitoin takaisin viestiä, jossa toivoin viestin lähettäjälle nautinnollista iltaa kätensä kanssa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa fiksua lähettää tuo viesti, se nimittäin tuli kalliiksi.

Vierailija
2/3 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että +358 alkuiseen numeroon viestin lähettäminen tulisi kalliiksi. No köyhälle kaikki on kallista, muille se on saman hintaista.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en avaa viestejä,en s-postia joita en tunnista.Ei ole mitään syytä avata.Lisäksi minulla ei älypuhelinta.Pärjään hyvin tavalinen kännykäni,ei mitään ongelmia sillä.Kun ihmiset nykyisin käytää ilmaispuhelut,viestinnät äly-puhelin.Saan siis olla ihan rauhassa,joka myös on etu!Puhelimessani kun ei edes kameraa.Ei kuva viestejen mahdolisuutta.Läpäri riitää minulle.Siihenkään en asentannut ilmasisa netti puheluita,sen enmpää en liitynyt F.B.tai muut foorumit.