Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma: olen saanut jokaisen työpaikan mitä haen

Vierailija
02.04.2021 |

Joten nyt on probleemana se, että haluaisin jatkaa kotona lorvimista. Pitäis kuitenkin jokunen hakemus vissiinkin laittaa, mut sit joudun menee oikeesti töihin... Ärsyttävää.

Työkkärin muija on kiva kun ei ikinä oo laittanut karenssia vaikka oon ihan itse ottanut lopputilin 🙈 en vaan tiedä voidaanko jatkaa sitäkään loputtomiin.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin!

Vierailija
2/7 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee töihin!

Voisitko antaa jonkun järkevän syyn sille? Mielenterveys siellä vaan pettää ja elintaso ei loppujenöppuks nouse ihan hirveesti, koska noi asiat korreloi toisiaan :D Mistä motivaatiota??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma: käytät väärin kysymyspronominia.

Vierailija
4/7 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelma: käytät väärin

kysymyspronominia.

Noudata sä vaan yksinäs noita karmaisevia lakejas mitä oot päähäs päntännyt 🤣 mä puhun pillu suussa Tanskaa. Sekin on kai väärin

Vierailija
5/7 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku antaa 2500e/kk töille hyvän syyn, että minkä takia pitäs 8 tuntia päivässä lahjoittaa jollekkin kapitalistiriistäjälle tommosen takia???

6/7 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku antaa 2500e/kk töille hyvän syyn, että minkä takia pitäs 8 tuntia päivässä lahjoittaa jollekkin kapitalistiriistäjälle tommosen takia???

Kouluttautumalla saa aika helposti 4500e/kk duunin. Ja työkin on helpompaa, rennompaa ja mielenkiintoisempaa kuin 2500e/kk -aherrus. 

Vierailija
7/7 |
02.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet liian hyvän hakemuksen. Tee huonompi. Käytä fraaseja olen ahkera ja opin nopeasti. CV:ssä jätä työpaikkoja mainitsematta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi