Mistä mies voi naiselle jutella tinderissä, jos haussa on pidempiaikainen parisuhde?
Voiko kysyä mitä harrastat, opiskelet, mitä teet työksesi, miten vietät vapaa aikaasi, millaista toivoisit parisuhteen arjen olevan kumppanisi kanssa?
Huomasin kuvastasi että omistat koiran, minkä rotuinen ja ikäinen se on?
Huomasin että olet käynyt matkustelemassa ulkomailla, missäpäin kävit ja piditkö kyseisestä paikasta?
Mikä minussa herätti kiinnostuksesi, että päätit antaa tykkäyksen?
Kommentit (7)
Niin. Tuo on kuin työhaastattelun kysymyslista. Olet miehenä deittipalvelussa, joten levytyssopimuksen saaminenkin on helpompaa, kuin löytää tuolta nainen. Ja sitten, jos kysyt vielä samat kysymykset kuin 98 prosenttia muista miehistä, niin ei tule olemaan helppoa. Toki jos olet huippukomea, niin voit skipata tuon koko manipulaatiopelin ja odottaa vain naisten viestejä.
Älä ainakaan kysy "miksi tykkäsit minusta?", kuulostaa kehujen kalastelulta miehen ja naisen sanomana. Nuo kaikki muut oli ihan hyviä avauksia mielestäni. Ei mielestäni tarvitse olla sen kummempaa, verbaalista akrobatiaa, jolla todistat, ettet ole koskaan keskustellut aiheesta kenenkään muun kanssa... Toki itse olen jo naimisissa ja perheellinen nainen, mutta ihan normaaleista asioista me taidettiin miehen kanssa aloittaa juttelu, kaverien kautta tavattiin ja aluksi puhuttiin mm. yhdestä pelistä, musiikista ja kuinka juhlien emännöitsijän mojitot maistuivat pelkältä viinalta.
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan kysy "miksi tykkäsit minusta?", kuulostaa kehujen kalastelulta miehen ja naisen sanomana. Nuo kaikki muut oli ihan hyviä avauksia mielestäni. Ei mielestäni tarvitse olla sen kummempaa, verbaalista akrobatiaa, jolla todistat, ettet ole koskaan keskustellut aiheesta kenenkään muun kanssa... Toki itse olen jo naimisissa ja perheellinen nainen, mutta ihan normaaleista asioista me taidettiin miehen kanssa aloittaa juttelu, kaverien kautta tavattiin ja aluksi puhuttiin mm. yhdestä pelistä, musiikista ja kuinka juhlien emännöitsijän mojitot maistuivat pelkältä viinalta.
No voihan sen muotoilla, "mikä profiilissani oli sellaista, josta ajattelit, että meillä voisi olla jotain yhteistä". Mielestäni siis ihan ok kysymys, kyllä minä ainakin tiettyjä asioita katson profiilissa ja voin kertoakin:) Toki jos nyt profiilissa ei ole oikein muuta kuin pari kuvaa ja emojia niin ehkä se sitten vaikuttaa vähän sellaiselta kehujen kalastelulta, koska ei kai siinä voi kauheesti muuta kuin kehua ulkonäköä sitten. Itse vaan en välitä sellaisista profiileista vaan luen tekstejä, niin siksi eri tilanne.
Yritä välttää keskustelua, joka muistuttaa ristikuulustelua.
Tyyliin "mitä harrastat"
"vastaus"
*seuraava kysymys*
Voi kysyä, että läheks panee?