Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nyt lähden juoksulenkille lähipuistoon ja poikkean mahdollisesti kahvilla jossain kivassa kahvilassa
02.04.2021 |
Toivottavasti kohtaan sattumalta jonkun kivan tytön siellä :)
Kommentit (6)
kukaan ei halua hikistä juoksuhullua kahvilaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Muista munkki. Ja kuva someen firman pipo päässä.
Ihan kiva suunnitelma, mutta aikaista on ja kahvilat kiinni.
En tajua miten jotkut poikkeavat lenkillä joskus vai ettekö hengästy ollenkaan. Kiva istuskella naama punaisena ja hikeä valuen, kun sielunkumppani kävelee ohi ja todellakin ohi.
Alue: Aihe vapaa
Kahvilasta saat vain pahvimukin ja käskyn häipyä pihalle.