Onko instagramissa paljon sellaisia, jotka vain seuraavat muita mutta joilla ei ole seuraajia?
Ajattelin vaan että menisin sinne lähinnä seuraamaan muita. Voiko siellä asetuksissa laitta siten, että muut eivät näe montako seuraajaa sinulla on?
Kommentit (10)
Jos sinulla ei ole mitään seurattavaa, niin miksi kukaan seuraisi sinua? Laita oma tilisi suljetuksi äläkä hyväksy ketään seuraajaksi.
Kyllä se seuraajien määrä näkyy kaikille vaikka ois yksityinen tili. Mutta on siellä sellaisia jotka ei julkaise mitään, vaan seuraavat vain muita. Toki niilläkin on tuttuja seuraajina. Ihan ok mulle. Parempi sellainen kuin joku väärällä nimellä tai venäläisten profiilien kautta anonyymina stalkkaus.
Yksityinen tili, etkä hyväksy ketään seuraajiksi.
En mä ainakaan näe privatilien seuraajien määrää🤷♀️ Itsellä nolla seuraajaa,enkä laita sinne mitään ja "seuraan' ehkä 6:tta.
Siis en oikeasti seuraa, mutta listan mukaan seuraan. (ei kiinnosta).
Vierailija kirjoitti:
En mä ainakaan näe privatilien seuraajien määrää🤷♀️ Itsellä nolla seuraajaa,enkä laita sinne mitään ja "seuraan' ehkä 6:tta.
Siis en oikeasti seuraa, mutta listan mukaan seuraan. (ei kiinnosta).
Kyllähän sen määrän näkee yksityisistä tileistäkin, mutta ei näe ketä ne on. Julkisesta pystyy kilkkaamaan ja katsomaan kaikkien nimetkin. Yksityisestä näkyy vain numerona että montako seuraajaa on.
On tietysti. Itsellänikin on sellainen tili.
Tottakai, varmaan suurin osa. Eihän siinä tarvi kuin joku nimimerkki ja salasana. Ei kukaan järkevä ihminen sinne omilla tiedoillaan lähde mitään postailemaan.
Mitä väliä? Mene jos menet.