Onko teillä karvoitus vähentynyt iän myötä?
Mulla ei ole enää jalkakarvoja tai muitakaan karvoja lähes ollenkaan. Onneksi hiukset, ripset ja kulmakarvat vielä tallella kunnolla.
N51
Kommentit (12)
Kulmakarvat ja alaripset on vähentyneet. Jalkakarvat vain lisääntyneet, vaikka olen epiloinut niitä vuosia. Oispa toisinpäin.
Siis mulla on lähtenyt jaloista ja alapäästä lähes kaikki karvoitus. Muutama haiven siellä täällä vain.
Cis-naisilla saattaa ihan hormonaalisista syistä esiintyä poikkeuksellisen paljon karvanlähtöä. Mahdollisesti Transtukipiste voi auttaa karvojen takaisinsaannissa.
Vierailija kirjoitti:
Kulmakarvat ja alaripset on vähentyneet. Jalkakarvat vain lisääntyneet, vaikka olen epiloinut niitä vuosia. Oispa toisinpäin.
Unohdin iän. Ite oon siis 39 ja nainen.
Ei, kun just toisinpäin. Haiventa alkanut kasvaa ylähuuleen ja tummia pitkiä karvoja reisiin.
Päinvastoin lisääntynyt ihan älyttömän paljon 40-vuoden jälkeen.
Nyt 57-vuotiaana on alkanut jalkakarvat vähetä. Nilkan lähellä ei enää ole karvoja.
Sheivaus unohtuu välillä pitkäksikin aikaa kun kainaloissa näkyy vain muutama hassu, ohut karva. Myös häpykarvoitus on vähentynyt huomattavasti!
Oon miettinyt mistä tämä voisi johtua ja kyllä tuo vaihdevuosien alkaminen sopii kuvaan.
Sääristä ja kainaloista vähentynyt huomattavasti. Naamaan lisääntynyt. Paitsi kulvakarvat harventuneet.
N62
Minun äidilläni on häpykarvat muuttaneet leukaan :D Ymmärrän sen että häpykarvat yms. liittyvät hedelmällisyyteen, mutta miksi hitossa pitää alkaa parta kasvamaan sen jälkeen?
Ei oo vähentynyt.