Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Helppoa, kun ei omista paljoa tavaraa t. Ammattivalittaja

Vierailija
01.04.2021 |

Mulla on esim kenkiä 4 parit. Eli tennarit, 2 kävelykengät, 1 talvisaappaat. Vaatteita ei paljoa mitään. Yksi laukku. Eikö olekin vähän?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi vähän.

Vierailija
2/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko sä muutit ukkos luota pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi itsekin vähentää tavaroita..

Vierailija
4/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko sä muutit ukkos luota pois?

Joo. Ap

Vierailija
5/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa meilläkin vähemmän tavaraa!

Vierailija
6/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä nekin pois. Sitten vasta helppoa onkin.

Vierailija
8/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä asian tekee helpoksi, että on vähän vaatteita tai tavaroita? Joo, muuton, mutta siinäpä se sitten onkin. On vaikeaa keksiä sopivia vaatteita tiettyihin tilaisuuksiin, kun ei sellaisia ole, eikä ole rahaa ostaakaan. On vaikeaa tehdä ruokaa, kun on vain yksi kasari. Vaikeaa pestä pyykkiä, kun ei ole pesukonetta, eikä taloyhtiön pesutupaan pääse vahingon sattuessa jne.

Vierailija
9/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset vielä kumisaappaat. 

Vierailija
10/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin paiskasin roskikseen 6 säkillistä turhaa tavaraa. Vaatteita, kenkiä, laukkuja, koristeromua yms. Mitä sitä ikäloppu 58v. akka kaikella ylimääräisellä romulla tekee. Mukavaa, kun kaikki ylimääräinen on pois.

Vierailija
11/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä asian tekee helpoksi, että on vähän vaatteita tai tavaroita? Joo, muuton, mutta siinäpä se sitten onkin. On vaikeaa keksiä sopivia vaatteita tiettyihin tilaisuuksiin, kun ei sellaisia ole, eikä ole rahaa ostaakaan. On vaikeaa tehdä ruokaa, kun on vain yksi kasari. Vaikeaa pestä pyykkiä, kun ei ole pesukonetta, eikä taloyhtiön pesutupaan pääse vahingon sattuessa jne.

Mulla ei paljoa tilaisuuksia ole. Toki on hyvä omistaa edes yhdet siisti vaatteet, kun joutuu hammaslääkärissä, lääkärissä yms hyppäämään. Tuo pyykinpesu onnistuu minulta käsinkin. Ap

Vierailija
12/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei paljoa tilaisuuksia ole. Toki on hyvä omistaa edes yhdet siisti vaatteet, kun joutuu hammaslääkärissä, lääkärissä yms hyppäämään. Tuo pyykinpesu onnistuu minulta käsinkin. Ap

Ok, tuon sulle ensi kerralla, jos ainoa peittoni sotkeentuu vahingossa... Mun kylppärissä käsin sen peseminen on todella haasteellista, eli ei helppoa, toki mahdollista.

Muutitko yksin siis asumaan?

Vierailija
13/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, tuon sulle ensi kerralla, jos ainoa peittoni sotkeentuu vahingossa... Mun kylppärissä käsin sen peseminen on todella haasteellista, eli ei helppoa, toki mahdollista.

Muutitko yksin siis asumaan?

Lapsi asuu aina joka toisen viikon luonani ja lomat sovitusti. Ap

Vierailija
14/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea uuteen kotiin!

Vierailija
15/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset