Mitä perseenläpsijöille pitäisi tehdä?
Mitä perseenläpsijöille pitäisi tehdä, jos joku läpsäyttää sinua tai sinun kumppania?
Miten näiden pönttöjen pitäisi toimia?
Kommentit (37)
Vähän kaksipiippuinen homma, että jos et tee mitään miehenä, olet heikko, ja jos harjoitat luuvitosten jakelua läpsijälle, kumppani jättää todennäköisesti.
Se vähän riippuu sukupuolesta. Naisia läimäytetään takaisin takalistolle ja miehiä turpaan.
mies53v
Vielä 25-30 vuotta sitten naisen pepusta kouraisu oli ihan OK tapa avata keskustelu yliopiston bileissä. Ajat muuttuvat.
Ehdotat kahdenkeskistä tapaamistä läpsijälle ja annat hänen sitten läpsiä paljaalla oikeen ajan kanssa. Tämä olisi minun ehdotukseni asian ratkaisemiseksi.
Olen itse kourinut tai läosinyt takaisin. Yllättävän monet miehet loukkaantuu tai hämmentyy tästä. Etenkin siellä yliopiston bileissä näkyi välillä järkyttyneitä ilmeitä, kun kouraisin naisena takaisin. :D
Harmillista, kun laki ei vaan salli.
Kävin Alkossa.
Olipas niin muhkea- ja pyöreäpyllyinen vartijatyttö siellä, että piti ihan pistää kädet taskuun, ettei tule taputettua.
Oikea Venuksen inkarnaatio!
Mä sanon yleensä jotain, tyyliin:
Jos tuo räpylä käy enää lähelläkään minua, tai oikeastaan jos sinä asut kahta metriä lähemmäs, minä käyn sinun [yksityisiin osiin] kiinni, murskaan ne ja sen jälkeen teen rikosilmoituksen raiskausyrityksestä. Arvaapa kumpaa ne uskovat?
Läpsäse takas. Naamaan. Nyrkillä.
Käsi amputaatioon ja ulkonaliikkumiskieltoon koko ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Lasket housut ja levität perspillusi ääriään myöten sormetettavaksi, puristelvaksi ja naitavaksi. Saapahan kerralla tarpeeseen ja sinäkin edes kerran vuodessa.
😂
Vierailija kirjoitti:
Lasket housut ja levität perspillusi ääriään myöten sormetettavaksi, puristelvaksi ja naitavaksi. Saapahan kerralla tarpeeseen ja sinäkin edes kerran vuodessa.
Jatka vaan haaveilua moisesta, kun et saa.
Lyödä puukolla puristelijaa kaulasuoneen.
Ysimillisellä reittimellä silmien väliin.
Siperiaan.