Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen ihminen ei vastaa hymyyn hymyllä?

Vierailija
01.04.2021 |

Tunnekylmä? Ihmettelen, kun minulla on joitain etäisempiä työkavereita, jotka harvakseltaan tulevat vastaan. Yleensä moikkaan heitä reippaasti ja hymyilen, ja nämä hädin tuskin vastaavat. Hymyä ei takaisin tule edes kohteliaisuudesta. Mikä ihmisiä vaivaa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisten pitäisi käyttäytyä siten kuin sinä haluat?

Vierailija
2/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne vaan kävelee vastaan, niin ehkä ne ei edes ehdi hymyillä. Mulla ainakin tulee hymy monesti ihan myöhässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan vieläkin yli kymmenen vuoden takaa, kun uuden luokkatoverin kanssa katseet kohtasivat ja hän hymyili. Itse käänsin ihan refleksinomaisesti katseen pois heti kun tajusin.

Olin masentunut ja entinen koulukiusattu joka yritti olla melko huomaamaton ja tietyllä tavalla pelkäsin hymyilemistä muille kuin tutuille. Että esimerkiksi vaikkapa tällainen ihminen.

Nykyään eri homma, mutta joskus voi olla että tajuaa sen verran myöhään vastata hymyyn että tilanne meni jo.

Vierailija
4/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On seksuaalista häirintää, että mies hymyilee takaisin naiselle.

Vierailija
5/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikeasti edes tiedä, milloin kuuluu hymyillä. Tuntuu oudolta hymyillä, jos ei ole jostain huvittavasta asiasta kyse. Lapsena olin valokuvissakin aina ihan totinen, mutta sitten ajattelin, että ihmiset pitää mua outona, kun en hymyile ja aloin aina pitää jotain virnettä naamalla. Silloin mua varmaan vasta outona pidettiinkin. Mulle hymyileminen on aina ollut kauhea ongelma. 

Vierailija
6/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvohalvaantunut?

Vierailija
7/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sisäänpäinkääntynyt ja tottunut negatiiviseen huomioon. Se hidastaa reaktioita positiivisissa vuorovaikutustilanteissa.

Vierailija
8/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en feikkismailaa. Jos näät hymyn multa niin se on aito.

Vierailija
9/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ohimennessä hymyilyn tarvitse olla feikkiä. Usein alkaa hymyilyttää itsestään jos joku muu hymyilee.

Vierailija
10/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ohimennessä hymyilyn tarvitse olla feikkiä. Usein alkaa hymyilyttää itsestään jos joku muu hymyilee.

Harvemmin, mutta toki hymyilen jos hymyilyttää.

Vierailija
11/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita teeskennellä, enkä aina edes mitenkään kiinnitä huomiota vastaantuleviin, korkeintaan sen verran, etten kävele päin.

Vierailija
12/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hymyile nyt vähän. Hymyile nyt. Olisit paljon nätimpi kun hymyilisit."

t: sovinistikakkiainen

Vierailija
13/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ettet ole heidän ihmistyyppiä heidän mielestään, eri maailmankatsomus, eri ikäluokkaa, väärän väriset sukat tai kemiat eivät kohtaa tuttavaksi. Tai ehkä joku käsitti joulupukki -kommenttisi väärin pikkujouluissa tai joku muu syy. Haluavat pitää etäisyyttä. Sinussa ei ole vikaa välttämättä, koska kaikille tehdään niin, jopa sympaattisille. Heillä voi olla väsymys, uupumus, kiire, joku asia mielessä, koira kuollut, ei tunnista heti jne. Osa varmaan on tylyjä uraohjuksia, joilla on kylmä tyyli ja löydät helpommin muualta seuraa

Vierailija
14/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hymyilijä on gang stalkingia harrastava perp, niin vastaan sille kivikasvoisella ilmeellä. Miksi jollekin teennäisesti virnuilevalle gang stalking rotalle pitäisi hymyillä?

Vierailija
15/15 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivikasvot ehkä lisääntyvät, kun ihmiset kasvavat pikkulapsesta asti ruudun ääressä, isillä ja äideillä kasvot suunnattuina omiin ruutuhin. Ongelma oli kauan ennen maskien peittämiä kasvoja.