Elän seksittömässä suhteessa ja tunnen kuihtuvani
Meillä loppui seksi melkeinpä seinään kun muutettiin saman katon alle asumaan muutamia kuukausia sitten. Koin miehen alkaneen ensin vältellä seksiä. Aina jos tein pienenkin liikkeen siihen suuntaan niin hän sanattomasti torjui mut, jollain pienellä eleellä antoi ymmärtää että ei. Siitä lähtien meillä ei ole juurikaan koskettu toisiimme enää. Riidan aikana mies kaatoi mun niskaan syyn. Kuulemma mua ei kiinnosta hänen tarpeensa. Oon koittanut kahdesti ton jälkeen koskea häntä ilman että se olisi mitenkään seksiin johtavaa, etei tuntuisi siltä että painostan, mutta hän ei vastannut siihen milläänlailla. Käänsi vaan selän ja poistui paikalta. En totta puhuen halua enää edes yrittää. On tosi nöyryyttävää tulla miehensä torjumaksi. Tässä on mennyt jo monta kuukautta näin ja nyt pari viime viikkoa oon huomannut et oon tosiaan aika onneton tässä tilanteessa. Alkanut tunteen itseni myös aika rumaksi ja tylsäksi. Oon aina tykännyt paljon seksistä ja tällainen tilanne tuntuu tukahduttavan mut. Me molemmat myös nukutaan huonosti ton asian takia. Seksi on aina vaikuttanut paljon mun yöuniin. En halua painostaa toista enkä koe että kenenkään, miehen tai naisen seksiä halutessaan pitäisi sitä joutua ruinaamaan, se on nöyryyttävää. En halua että mua myöskään pannaan jostain velvollisuudentunnosta. Varmasti moni neuvoo puhumaan, oon varovasti koittanut ottaa asiaa puheeksi mutta ei johda minkäänlaisiin vastauksiin. Oon vähän paha suustani riidan aikana mutten koskaan ikinä ole käyttänyt seksiä minkäänlaisena aseena tai lytännyt toista seksuaalisesti milläänlailla että saattaisi tulla epämukava olo harrastaa seksiä sellaisen vuoksi. Kun mietin että jostain riidassa laukomastani onkohan ehkä voinut jäädä joku hampaankoloon. Vai eikö hän vaan enää halua mua mutta ei sitä halua sanoa etei loukkaisi. Meidän piti muuttaa uuteen asuntoon koska nykyisessä on kesällä aivan helvettiä olla kun on niin kuuma. Nyt en enää tiedä onko musta siihen. Mulla on oltava joku jonka kanssa muutan yhdessä isompaan asuntoon, että kela antaa vuokratakuun ja ilmeisesti tuen vuokraan. En siis ilmeisesti saa yksin muutettua liian kuumasta asunnosta pois mikäli en saa jostakin vuokratakuurahoja. Pelkästään työpaikka tai avoliitto eli isomman asunnon tarve on tarpeeksi hyvä syy vaihtaa asuntoa näin oon ymmärtänyt. Hain jotain kolmeakymmentä kesätyöpaikkaa että saisin jonkin ratkaisun tähän tilanteeseen mutten päässyt töihin, oon ollut niin kauan kotona vissiinkin etei moni sen takia halua ottaa töihin mua. Kesä lähestyy ja oon tosi stressaantunut kun pelkään että joudun viettämään sen tässä, viime kesänä sain elämäni pahimman aknen osittain ainakin sen hirveän hikoilun vuoksi. Olin päästä reisiin asti näppyläinen. Vasta alkaa olla parantunut ja pelkään senkin tulevan rytinällä takaisin. Mietin tuotakin syyksi seksittömyyteen kun tunsin jossain vaiheessa olevani tosi vastenmielinen, mutta kun nää ongelmat tuntuu olevan pahimmillaan nyt vasta ku oon melkein parantunut. Kyllä hän muhun koski vaikka mulla oli akne, en huomannut että hän olisi mua sen takia inhonnut.
Kommentit (7)
Mistä romaanista olet kopioinut tekstin?
Et saa tuota pattitilannetta auki, jos ette pysty puhumaan. Olet ehkä loukannut miestäsi niin verisesti, että hän ei halua enää keskustella. Jos näin niin anteeksipyyntö olisi paikallaan.
Kirjoittaa osaat, joten saat varmaan sen keskustelunkin jotenkin aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Kappalejako ois paikallaan.
Besserwisser, ja minä kun yritin kannustaa...
Totta kappalejako olisi paikallaan :D Tuli niin tunneryöpyn vallassa paapatettua putkeen vaan kaikki ulos.. Ollaan n 30 vuotiaita kakaroita.
Ap
Sympatiat sulle, ap. Olet vielä melko nuori, ja moni asia voi korjaantua elämässäsi. Minäkin päästin itseni aikanaan kuihtumaan. Nyt olen puhjennut uudelleen kukkaan, mutta saan edelleen liian vähän kastelua, ja lannoitteidenkin kanssa kitsastellaan. Vaarana on edelleen kukinnan loppuminen kokonaan, mutta kaikesta huolimatta olen päättänyt taistella ja kukoistaa - en anna enää toisen ihmisen kuihduttaa minua. Onnekkaita ovat ne ihmiset, jotka saavat toteuttaa seksuaalisuuttaan monipuolisesti ja vastavuoroisesti, ja siten että seksi tyydyttää myös henkiset tarpeet. Ehkäpä mekin joskus vielä kuulutaan siihen onnelliseen joukkoon!
Minkä ikäisiä olette?