Naiset, miltä sperma maistuu?
Vai onko niin, että joka miehellä on omanmakuistaan sen mukaan mitä kulloinkin syövät.
Kommentit (16)
Kahvi, nikotiini, runsas lihapainotteisuus ruokavaliossa, nuo melkein takaa ällötysreaktion. Hajukin pistävä.
Vierailija kirjoitti:
Kahvi, nikotiini, runsas lihapainotteisuus ruokavaliossa, nuo melkein takaa ällötysreaktion. Hajukin pistävä.
Kyllä! Mutta toisaalta pahimman makuinen (ja hajuinen) kokemani sperma on ollut terveysintoilevalla vegaanilla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kysymys vain naisille?
Hyvä pointti.
Mistä minä sen voisin tietää? En saa miestä, joten ei pääse maistamaan spermaakaan.
Varmaan aika ällöttävältä ja rasvaiselta.
Rehellisesti sanottuna ei se mitään herkkua ole. Hetken huumassa maku on parhaimmillaan, mutta aika nopeasti sen haluaa huuhdella suusta pois. Itse pesen myös hampaat jälkikäteen koska hampaisiin jää muuten tahmainen ja etova tuntu.
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna ei se mitään herkkua ole. Hetken huumassa maku on parhaimmillaan, mutta aika nopeasti sen haluaa huuhdella suusta pois. Itse pesen myös hampaat jälkikäteen koska hampaisiin jää muuten tahmainen ja etova tuntu.
Jhuu ei se herkkuna mene, ei sitä ilokseen nauti. Olkaa miehet kiitollisia.
Exällä oli tosi väkevän pistävää, pahan makuista.
Uudella mietoa.
Vierailija kirjoitti:
Ällö lämpönen räkä
Mä joskus NIIN esittelen itseni tän nimisenä jollekin ulkomaalaiselle.
Hyvältä, en kovin monelta ole maistanut, mutta nykyisen mieheni spermaa "syön" viikoittain. On kuulemma terveellistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä, en kovin monelta ole maistanut, mutta nykyisen mieheni spermaa "syön" viikoittain. On kuulemma terveellistäkin.
Siinä on sinkkiä joka ehkäisee flunssaa ja nopeuttaa sen paranemisessa.
Sperman maku on hyvin intiima ja henkilökohtainen
On just niin, maku vaihtelee. Ananas ihan oikeasti parantaa sitä makua, samoin marjat.