Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoleeko kaikki naiset pimppaa N-N suhteissa?

Vierailija
31.03.2021 |

Koen olevani bi. En ole koskaan ollut naisen kanssa, haluaisin kyllä. Kiihotun rinnoista ja pimpasta mutten usko haluavani tai edes osaavani nuolla pimppaa. Onko se pakollista nainen-nainen suhteissa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä välttämättä. Vähän riippuu onko toinen esim pillow princess, eli ottaa muttei anna. Näitäkin suhteita on, toimii heille.

Itse kyllä tahtoisin kokeilla vaan bi-uteliaat helposti jänistää hommasta, lesboja ei taas kokemusta hakevat biuteliaat nappaa.

Vierailija
2/6 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se aika must on. Miten muuten naiset voi seksiä harrastaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä luulisin, että se ei ole "pakollista". Eihän kaikki naiset halua h-suhteissa edes pillua nuoltavan. Kiihotutko eri tavalla naisesta kuin miehestä? 

Vierailija
4/6 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut pari one-night-stand juttua naisten kanssa, ja en ole itse nuollut kertaakaan. Kummassakin tapausessa minut tultiin iskemään, lähdin mukaan, minua nuoltiin ja todellakin tykkäsin siitä. Ennen kuin joku sanoo, että mikä itsekäs narttu, niin tein kyllä etukäteen selväksi, että en sitten pysty antamaan suuseksiä, sormettaa kyllä voin. Ei ollut mikään kynnyskysymys noille naisille. Joillekin tietysti voi olla, mutta sitten ei kannata lähteä mukaan.

Vierailija
5/6 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä aloitus! Naisen on nuoltava pimppaa siinä missä miestenkin. Niskasta kiinni ja koko pää sinne että oppii!

Vierailija
6/6 |
01.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeä aloitus! Naisen on nuoltava pimppaa siinä missä miestenkin. Niskasta kiinni ja koko pää sinne että oppii!

Tuota, voisit ehkä itse painua (vaikka suu edellä) ***tuun. Mutta kysymykseen, ei kaikki naiset nuole toisia seksisuhteessa. Minä esimerkiksi en, mutta tämä voisi olla este muodostaa pidempää tasapuolista suhdetta. En sellaista ole hakemassa.