Miksi toi redrama on kokoajan joka paikassa?
Mitä se on tehnyt? Julkkis koska on julkkis?? Muka joku muusikko mutta eipä tuu mieleen että sen musiikkia koskaan radiosta olisi tullut.
Kommentit (12)
Minusta Redrama on miellyttävä ja ihmisläheinen tyyppi. Ei ainakaan näyttele olevansa joku muu kuin on.
Lääkkeitä vailla ap, jos joka paikassa Redraman näkee. Minä en ainakaan näe. Hih hih.
Vierailija kirjoitti:
Ootko joku teini?
28v
Niinpä! Nytkin se on mun kanssa aamukahvilla tässä mun keittönpöydän ääressä! Miten hitossa se tänne pääsi??
Vierailija kirjoitti:
Minusta Redrama on miellyttävä ja ihmisläheinen tyyppi. Ei ainakaan näyttele olevansa joku muu kuin on.
Ehehe itki lehdissä että oli vaikea lapsuus yksinhuoltaja äidin kanssa.
Totuus oli että sen äiti on hammaslääkäri ja asuivat ihan ok hienosti kauniaisissa. Kaveritkin oli tyypillisiä suomenruotsalaisia granisnobeja.
Joo oli sillä joku hittibiisi joskus tyylii 20 vuotta sit.
Räppäreitten Anna Hanski, laulanut sata vuotta ja kukaan ei sitä tiedä eikä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Joo oli sillä joku hittibiisi joskus tyylii 20 vuotta sit.
Jotain tällaista voisin kuvitella.
- ap
Ap:n kysymyksestä innostuneena jäin miettimään miehen hittejä, ei tullut mitään mieleen. En tiedä yhtään Redraman biisiä, mutta sairaudet, ex-tyttöystävä + Voicen jutut on tuttuja.
Toi Redrama on kyllä jännä. Ei näytä muuttuneen juuri yhtään 20 vuodessa. Mitähän mömmöjä hän vetää? Ehkä hyvät geenit kuitenkin?
Ootko joku teini?