Saako mistään kahvilasta
Kommentit (10)
Ap tässä, tunnustan: Etsin kahvilaa, jossa tätä myydään, jotta saisin hintatietoa.. olen myymässä näitä pian..
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä, tunnustan: Etsin kahvilaa, jossa tätä myydään, jotta saisin hintatietoa.. olen myymässä näitä pian..
Rehellisesti sanottuna en usko, että kukaan haluaa ostaa kuivaa pullaa, joka paistettu ja peitetty hillolla
Googlaa "hinta" tai "hinnasto" noilla spekseillä...
Nyt ei ole aika käydä kahviloissa, eikä ole ollut kohta vuoteen. Tärkeintä on terveys. Kahvilat voivat hyvin vetää konkat. Sitä kevyemmät mitä nopeammat konkat. Turhaa on roikkua yhtä pitkään löyhässä hirressä kuin koronan riskiryhmäläiset ja suosituksia tunnollisesti noudattaneet ihmiset ovat roikkuneet. .Voi aloittaa uudestaan sitten kun korona on saatu tukahdutettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna en usko, että kukaan haluaa ostaa kuivaa pullaa, joka paistettu ja peitetty hillolla
Saattaa kyllä ostaakin, jos hinta on kohdillaan. Eihän se pulla pilaantunutta ole, vähän vain kuivahtunutta. Joka kastelleen munamaitoon, paistetaan voissa, ja lisukkeena on hilloa / kermavaahtoa tai loraus vaniljakastiketta.
Herkkuahan se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna, et taida tietää, minkälaisesta tuotteesta on kyse ;-D
En ole ikinä syönyt kuivaa paistettua paahtoleipää peitettynä hillolla, vaikka niistä köyhiä ritareita toisinaan teenkin luksusaamiaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saattaa kyllä ostaakin, jos hinta on kohdillaan. Eihän se pulla pilaantunutta ole, vähän vain kuivahtunutta. Joka kastelleen munamaitoon, paistetaan voissa, ja lisukkeena on hilloa / kermavaahtoa tai loraus vaniljakastiketta.
Herkkuahan se on.
Herkkua toki, mutta niin helppoa ja halpaa tehdä itse, ettei kannata valmiina ostaa. Lisäksi ne pitäisi paistaa juuri ennen syömistä, koska eivät ole enää herkkua hetken päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna, et taida tietää, minkälaisesta tuotteesta on kyse ;-D
En ole ikinä syönyt kuivaa paistettua paahtoleipää peitettynä hillolla, vaikka niistä köyhiä ritareita toisinaan teenkin luksusaamiaiseksi.
Tiedän vallan mainiosti. Meilläpäin siihen herkkuun käytetään aina vähän kuivahtaneita pullia tai leipiä. Tuoreesta ei tule niin hyvää.
Etkö osaa paistaa leipää/pullaa pannulla?