Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nykyajan poikateinit ovat ihan järkyttävän komeita

Vierailija
30.03.2021 |

miten ihmiset muuttuu kokoajan kauniimmiksi

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ovat rumempia tai saman näköisiä kuin ennen. Olen löytänyt suvustani ja vanhoja kuvia ja kyllä oli niin komeita mallinkasvoisia nuoria jo silloin. Lihavia ei ollut nuorissa.

Vierailija
22/31 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myös isokokoisempia. Näkee kyllä nuorista, että hyvännäköiset ja vahvat pääsevät lisääntymään. Evoluution luonnollista toimintaa.

-Hmm.. mä tiiän kyl tosi eri näköisiä perheellisiä.. :D enempi se useemmin on kiinni siitä et mitä tavottelee, kun että minkä näköinen on. Vai onko muka kaunis hedelmällisempi?? Ei mun tietääkseni... Kaunis on kaunis mut ei se hdelmällisyyteen vaikuta. Esim ite oon kaunis ja mun hedelmällisyyttä on 2 kertaa jo ksyeenalastettu ku en oo tehny vieläkään lapsia. :D Et tuskin ne ainakaan aattelee että kamalan ruma olisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kannattaa valita ne kenellä lihaksikkaat kädet baumtsikawauuuuuuuuuii

Vierailija
24/31 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman itsekin huomannut.

Vierailija
25/31 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarilla pojat ei ollut niin huoliteltua, kuin nykyään. Farkut ja T-paita oli käypä asu niin nuorilla tytöillä, kuin pojillakin. Ja näin entisenä nuorena naisena täytyy sanoa, ettei meillä kellään ollut mitään hiusten ja ripsien pidennyksiä ja rakennekynsiä. Silikonirinnoista ja täytetyistä huulista puhumattakaan. Osa värjäsi joskus hiuksiaan ja meikattiin vaan. Vientiä kyllä riitti niilläkin keinoilla.

Vierailija
26/31 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan eivät pojut pärjää meille +30 alfauroksille.

Vierailija
27/31 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasarilla pojat ei ollut niin huoliteltua, kuin nykyään. Farkut ja T-paita oli käypä asu niin nuorilla tytöillä, kuin pojillakin. Ja näin entisenä nuorena naisena täytyy sanoa, ettei meillä kellään ollut mitään hiusten ja ripsien pidennyksiä ja rakennekynsiä. Silikonirinnoista ja täytetyistä huulista puhumattakaan. Osa värjäsi joskus hiuksiaan ja meikattiin vaan. Vientiä kyllä riitti niilläkin keinoilla.

Martti Syrjän näköisiä oli 80-luvulla. Tytöistä harva oli kaunis.

Vierailija
28/31 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaako niillä tissiposkilla nykyään edes parta? Matalat testotasot lupaa lyhyttä ikää miehellä.

Vierailija
29/31 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin, he ovat saaneet parhaat geenit, kaikki rumilukset ovat vapaaehtoisesti lapsettomia...

Vierailija
30/31 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martti Syrjän näköisiä oli 80-luvulla. Tytöistä harva oli kaunis.

Tytöt näytti Kati Outisilta 80-luvulla.

Vierailija
31/31 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole huomannut. Semmoset n. 200 yläkoululaista poikaa vilahtelee naamani edessä joka päivä enkä ole huomannut kenessäkään mitää huomattavaa komeutta. Lapsiahan ne on!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yhdeksän