Onko kukaan tehnyt elmukelmusta "hätäkondomin"?
Tuossa kotiniksi -ketjussa joku kertoo, että näin on jotkut tehneet kun himot on yllättäneet eikä ole ollut kumeja. Jäi mietityttämään toimivuus, mukavuus ja turvallisuus. Voiko elmukelmusta tehdä itse kondomin?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jesari on ratkaisu tähänkin ongelmaan. Paksuuttakin voi mukavasti säädellä rullaamisen määrällä.
Joo ja saa alakerran vahauksen samalla kertaa, kun sitä lähtee repimään pois.
Sulla on siis karvainen kullinnuppi?
Nyt alkaa olla kaupoissa jo niin kalliit hinnat, että hyvät säästövinkit tulee todellakin tarpeeseen.
Steariinista olen tehnyt muutaman kerran. Vaikeinta on odottaminen että saa tarpeeksi sulaa kynttilää.
Mielummin vaikka vappuilmapallo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hedelmäpussista saa myös hyvän. Sinne mahtuu kassitkin mukaan ja voi kahvoista laittaa umpisolmuun, että pysyy paikoillaan.
Ihanan eroottinen varmasti myös se hedelmäpussin kahina.
Niin, varsinkin kun ainakin meillä on joku tarra niissä mkana. Kiva kun Royal Gold Omena 1,59e hinkkautuu emättimeen.
Vierailija kirjoitti:
Steariinista olen tehnyt muutaman kerran. Vaikeinta on odottaminen että saa tarpeeksi sulaa kynttilää.
Eikö se steariini ole kuumaa? Ei polta kullin nuppia?
Vierailija kirjoitti:
Nyt alkaa olla kaupoissa jo niin kalliit hinnat, että hyvät säästövinkit tulee todellakin tarpeeseen.
Joo tämä, mulla ei ainakaan enää oo varaa kondomeihin. Elmukelmua olisi kaapissa rulla valmiina.
Jaahans, joku persu taas seuraa isiensä oppeja ylpeänä polkupyöränkumin venttiilinkohtana
Vierailija kirjoitti:
Olisi kamalaa jälkeen päin kuulla miten lapsi on saanut alkunsa. Tyhmin idea ikinä!
Isäsi kanssa kiimaisina kelmutettiin sen vehje elmukelmulla ja eihän se toiminut, niin nyt sinä olet täällä meidän ilona.
Olen, ainoo et otin sen jääkaapista ja siihen jäi myös sen muijan salaattikastiketta.
Syytti mua liian aikaisesta laukeamisesta
Grillausfoliosta tulee parempi.
T: Ron Jeremy
Vierailija kirjoitti:
Grillausfoliosta tulee parempi.
T: Ron Jeremy
Mutta folio rapisee ja raapii ikävästi.
Taannoin yksi muidu ei halunnut sillä hetkellä paneskella, joten otti jääkaapista eväiden päältä elmukelmun ja otti sen kanssa poskeen. Lensi mälli niinkin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä eikä elmukelmu kelpaa edes muovinkeräykseen, niin sille täytyy keksiä jotain muuta hyötykäyttöä.
No höh. Otat sontsan päällysteen ja vahvistat alosasta jesarilla niln ei prkl ui siittiöt sisään ja saat vielä vaimokkeelta propsit tee-se-itse ratkaisusta.
Eli ottaisin reilun palan elmukelmua ja kikkeli siihen palan keskelle ja silotellaan se vehkeen päälle. Sitten kuminauha juureen ja vielä ylimääräinen kelmu rusettisolmuun kivesten takaa ja eikun hommiin.
Hätätapauksessa käy siivouksessa käytettävä kumihanska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kamalaa jälkeen päin kuulla miten lapsi on saanut alkunsa. Tyhmin idea ikinä!
Isäsi kanssa kiimaisina kelmutettiin sen vehje elmukelmulla ja eihän se toiminut, niin nyt sinä olet täällä meidän ilona.
😂😂
Vierailija kirjoitti:
Eli ottaisin reilun palan elmukelmua ja kikkeli siihen palan keskelle ja silotellaan se vehkeen päälle. Sitten kuminauha juureen ja vielä ylimääräinen kelmu rusettisolmuun kivesten takaa ja eikun hommiin.
Onkohan jossain Marttojen sivuilla tarkkaa ohjetta?
Romanttinen kosinta ”elmukelmusta hätäkondomi” ketjussa. Elämä yllättää. 🥰