Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole käynyt kertaakaan koronatestissä, onko muita?

Vierailija
30.03.2021 |

Enkä mene paitsi jos tulen niin kipeäksi etten pysty raahautumaan töihin.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt. Olin flunssassa pari kolme viikkoa sitten, selviä hengitystieoireita, mutta ei yhtään lämpöä. Pysyttelin kotona, ruokakaupassa oli pakko käydä muutaman kerran.

Miksi oli pakko käydä kaupassa?

Kyse ei ole vain siitä, tartutatko koronaa. Myös tavallisen flunssan tartuttaminen on tässä tilanteessa iso ongelma, koska ne jotka saavat flunssasi, joutuvat jäämään sairaslomalle ja käymään testeissä ja menettävät tuloja. Flunssa vieläpä tarttuu helpommin kuin korona, eli tosiaankaan ei pitäisi mennä kauppaan vaikka olisi vain flunssainen koronan sijasta (ja siitähän kumpi on kyseessä ei voi olla siis varma mitenkään ilman testiä eikä aina silloinkaan).

Vierailija
22/40 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole altistunut tähän mennessä, en ole ollut kipeä. Suomessa ei oireettomia taideta testata ellei ole varmaa altistumista?

Eihän edes Suomeen tullessa pääse koronatestiin, vaikka viranomaiset väittävät, että kaikki testataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt kertaakaan testissä, eikä mieskään ole. Samoin on aikuisten poikiemme laita, kuten myös lastenlastemmekin. Ainoastaan 31 vuotias tyttäremme on testattu altistumisen johdosta, tulos oli negatiivinen. 

Vierailija
24/40 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt. Tehnyt vuoden etätöitä kotona. Kaupassa olen käynyt. Ei flunssia koko vuonna.

Vierailija
25/40 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Enkä ole ostanut yhden yhtä kasvomaskia.

Onneksi niitä tarjotaan, jos on pakko pitää (kuten lennoilla). Ei mitään syytä ostaa omia.

Vierailija
26/40 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt, mutta haluaisin käydä. Ei ole oireita, joten pitäisi valehdella jotkin oireet testiin päästäkseen.

Miksi ihmeessä haluaisit? Koetko jääneesi jostain paitsi? Minulla ainakaan ei ole hirveää hinkua saada jonkun tunkema tikku nokkaani.

Vierailija
27/40 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni ei ole käynyt ja tuskin meneekään ellei tule vakavia oireita. On ollut terveenä tähän asti. Suhtautuu koronaan ylimalkaisesti. Olen pahoillani mutta hankalaa aikuisen päätä kääntää. Pitää ensin läheisen tai hänen itsensä sairastua vakavasti.

Miksi olet pahoillasi että puolisosi on pysynyt terveenä? Tämä "pandemia" nostaa esiin hyvin erikoisia piirteitä ihmisissä.

Vierailija
28/40 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt, miksi testissä turhaan kävisin.

Vierailija
29/40 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheestä ei ole kukaan käynyt, eikä ole ollut oireita. En myöskään tunne ketään sairastunutta vaikka tuttavapiiri on laaja. Hyvä tietysti niin.

Vierailija
30/40 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään. Kesällä olin kyllä kerran kipeänä, mutta silloin tartuntoja oli hyvin vähän ja koko perhe oltiin eristyksissä mökillä jo valmiiksi, etten mennyt testiin. Menisin kyllä testiin, jos nyt sairastuisin.

Vierailija
31/40 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin epäselvästi. Olen pahoillani puolisoni suhtautumisesta koronaan, en siitä että on pysynyt terveenä. On itse sanonut ettei aio mennä testiin omasta aloitteesta.

Vierailija
32/40 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt. Olen sosiaalialalla töissä tapaan asiakkaita joka päivä, kotikäynneillä ym.

Vierailija
33/40 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ollut lainkaan kipeä, niin en oo käynyt testissä.

Vierailija
34/40 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt. Miksi olisin? Ei ole ollut mitään oireita.

Syöpäkontrolleissa olensen sijaan käynyt. Ei mitään muutoksia. Seuraavat taas toukokuussa.

Vierailija
35/40 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt, mutta haluaisin käydä. Ei ole oireita, joten pitäisi valehdella jotkin oireet testiin päästäkseen.

Miksi???

Vierailija
36/40 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on käynyt testissä monesti ja odottaa vapautusta rokotteen jälkeen.

Vierailija
37/40 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etätyöt ja kotiinkuljetukset käytössä, joten en ole myöskään ollut kipeänä, eli ei testausta.

Vuoden verran tullut oltua aivan terveenä, kiitos eristäytyneisyyden!

Vierailija
38/40 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitin epäselvästi. Olen pahoillani puolisoni suhtautumisesta koronaan, en siitä että on pysynyt terveenä. On itse sanonut ettei aio mennä testiin omasta aloitteesta.

Et kirjoittanut ollenkaan epäselvästi :) Osa ihmisistä vain haluaa vääntää kaikesta mikä järkeville ihmisille on päivänselvää.

Vierailija
39/40 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä haluaisit? Koetko jääneesi jostain paitsi? Minulla ainakaan ei ole hirveää hinkua saada jonkun tunkema tikku nokkaani.

Siksi, koska korona voi olla täysin oireeton tai niin lieväoireinen, ettei sitä edes itse huomaa. Samalla tulee kuitenkin levittäneeksi tautia tietämättään.

Kaikki ihmiset, oli oireita tai ei, pitäisi mielestäni testata.

Vierailija
40/40 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai nyt tikkua aivoihin kukaan ota vapaaehtoisesti.