Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootteko menneet siihen kulmakarva trendiin että karvoja ei nypitä ja ne värjätään tummiksi?

Vierailija
30.03.2021 |

Siis sellaiset karvamadot? Kokeilin just niin että värjäsin mun luonnonblondit kulmakarvat tummiksi. Näyttää ihan oudolta. oon ennenkin värjännyt kulmia säännöllisesti mutta näistä tuli tummemmat ja tuuheammat.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kulmat on muutenkin mustat ja jos jättäisin ne nyppimättä, niin ne olisivat mallia breznev.

Vierailija
2/12 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan nyppinyt enkä värjännyt kulmiani. Ei tarvii. Ne on ainoa asia ulkonäössä joka on hyvä sellaisenaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä tällä hetkellä värjätä vaan permanentataan. Pysyvät kuin ylöspäin harjattuina.

Vierailija
4/12 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun kulmat kasva, ovat ohuet viirut. Mustanruskeat nyt ovat olleet vuosia kun hiuksiakin värjään samalla värillä.

Vierailija
5/12 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon lopettanut nyppimisen kokonaan. Värjäämiseen ei ole syytä. Ainoa mitä käytän on väritön kulmakarvageeli.

Vierailija
6/12 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu. Nypin aikoinaan kulmat silloisen muodin mukaan ohuiksi, eivätkä kasva enää.

Vierailija
7/12 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole koskaan nyppinyt kulmakarvojani. Olen hentokarvainen kaikin puolin eli mitään tarvetta ei sellaiseen ole ja silti ovat kapeat ja vaaleuteni vuoksi myös värittömät. Väriä niihin laitan, kun meikkaan, mutten koskaan mitään kovin tummaa. Ei näyttäisi hyvältä vaaleassa yleissävyssäni. Kestovärjännyt olen joskus, mutten siis koskaan mustalla enkä edes tummanruskealla. Palkkeja ei saisi kuin piirtämällä paksusti - onneksi en edes halua.

Vierailija
8/12 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siistin aina välillä ja kampaajalla käydessä myös värjätään. 

Vierailija
9/12 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää nypi ja tummat ovat luonnostaan, kun hiuksetkin ovat suht tummat

N22

Vierailija
10/12 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koe mitään tarvetta tehdä kulmakarvoille mitään. Siinähän ovat sellaisena kuin ovat.

Vierailija
11/12 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumannäköisiä nuo paksut ja värjätyt.

Vierailija
12/12 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellaiset luonnostaan.

En ole niitä koskaan nyppinytkään, en vaikka se välillä oli suurta muotia.

Tummaverisellä ja paksuhiuksisella naisella on näitä ajeltavia ja nypittäviä kohteita ihan riittävästi.

Ihanaa että jotakin voi jättää ihan luonnontilaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme