Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdessä vain lasten takia

Vierailija
30.03.2021 |

Arki sujuu useimmiten ihan mukavasti ja tulen puolisoni kanssa hyvin toimeen. Seksiä, kosketusta ja läheisyyttä on hyvin vähän, omalta osaltani vain pakosta. Ettei tarvitsisi käydä keskustelua seksittömyydestä ja sen syistä. Välillä vatsan pohjassa kutkuttaa kun mietin miltä tuntuisi rakastaa ja haluta, ja olla itse rakastettu ja haluttu. Haluaisin lähteä, mutta en uskalla. Sillä olisi niin suuri vaikutus lasten tulevaisuuteen. Miksi tuhota hyvin toimiva perhe-elämä? Miksi aiheuttaa turhaa tuskaa lapsille jotka kärsisivät siitä että emme olekaan enää yhtä. Sydämeni särkyy kun mietin sitä aikaa jonka joutuisin olemaan erossa lapsista. Sydämeni särkyy myös tästä kaipuusta jonkun luo joka välittäisi ja halaisi. Mikään ratkaisu ei ole hyvä. Olen umpikujassa josta ei ole pääsyä onneen.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankalaa se on. Itse kärvistelin kunnes ihastuin toiseen. Sitten en miettinyt enää hetkeäkään. Mikä helpotus oli, kun pääsin pois suhteesta. Pienet vaikeudet oli tein - ikäisten lasten kanssa. Kaikki tuo ohi ja elämä parempaa kuin ikinä.

Tilanteeni toki oli pahempi. Exän kanssa en tullut toimeen ollenkaan. Hän kohteli kylmästi eikä meillä ollut vuosiin oikeastaan puhuttavaakaan. Ahdisti, mutta silti ero tuntui vaikealta. Sitä on puun ja kuoren välissä ja pitää miettiä kumpaan suuntaan lähtee kaivamaan. Helpommin pääsee ulos päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä