Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

oletteko saaneet postia siirtämään paketteja oikeaan kaupunginosaan?

Vierailija
30.03.2021 |

Tilasin autottomalle sydänvaivaiselle paketin kaupunginosan postipisteeseen, ja nyt se on kuulemma noudettavissa toisesta kaupunginosasta. Voi jumankauta, mikä tossa postin toiminnassa on niin vaikeaa? Jos olisi auto ja mahdollisuus liikkua, niin olisi käynyt itse ostamassa liikkeestä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko soittanut postin asiakaspalveluun ja kertonut tilannetta? Sielläkin on ihmisiä töissä, mutta me ei täällä voida tietää mitä ne sanoo. Pitää kysyä Postista.

Vierailija
2/12 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko soittanut postin asiakaspalveluun ja kertonut tilannetta? Sielläkin on ihmisiä töissä, mutta me ei täällä voida tietää mitä ne sanoo. Pitää kysyä Postista.

Eihän ne sano muuta kuin että voi voi, automaatti oli täynnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän ne sano muuta kuin että voi voi, automaatti oli täynnä.

En tilannut automaattiin, vaan asiamiespostiin. En ole soittanut vielä, enkä kyllä soitakaan, se maksaa. Yritän ehkä jotenkin muuten jos on toivoa. Jos ei, niin vieköön takaisin lähettäjälle, jos se on parempi.

En usko että on kiinni jakajista, vaan postin perseellään olevista käytännöistä, ohjeet varmaan tulevat ylemmiltä tahoilta.

Vierailija
4/12 |
30.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kerran pakettiautomaatin ollessa täynnä posti kuljetti pakettini toiselle puolelle kaupunkia Espoossa. Julkisilla paketin hakuun olisi mennyt 1 h per suunta, yhden kerran olisi pitänyt vaihtaa bussia matkalla. Soitin postin asiakaspalveluun ja pyysin että palauttavat paketin lähipostiini. Heti seuraavana aamuna tuli ilmoitus että paketti on lähipostissa. En tiedä mikä älynväläys jakajalta lähteä kuljettamaan pakettia toiselle puolelle kaupunkia. Asiakaspalvelusta sain hyvää palvelua ja asia hoitui nopeasti.

Vierailija
5/12 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, otin yhteyttä ja luvattiin siirtää paketti sinne minne oli tilattukin. No joo, tänään tuli ilmoitus että on noudettavissa taas siellä väärässä kaupunginosassa. Se siis kävi mutkan lajittelussa palatakseen takaisin väärään paikkaan?

Eikä nyt taata että menisi oikeaan paikkaan kun "se on täynnä".

Vierailija
6/12 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule onnistumaan. Minun paketti on kerran mennyt viereiseen kaupunkiin paketti-automaattiin........LUIT IHAN OIKEIN!

Ei auttanut, kun hakea se itse sieltä.

Vierailija
7/12 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olen tullut siihen tulokseen, että Posti kusettaa. Ei voi aina olla automaatit täynnä. En tiedä miksi aloittivat ton kusettamisen, mutta Ylen MOT voisi alkaa tutkia tätä.

Vierailija
8/12 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään soitin Postin aspaan ja sain paketit käännettyä vallan toisesta kaupungista omalle paikkakunnalle.

Vierailija
9/12 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt olen tullut siihen tulokseen, että Posti kusettaa. Ei voi aina olla automaatit täynnä. En tiedä miksi aloittivat ton kusettamisen, mutta Ylen MOT voisi alkaa tutkia tätä.

No tuolla on siis asiamiesposti "täynnä" eikä voida toimittaa, ei siis automaatista kyse.

Vierailija
10/12 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri tänään soitin Postin aspaan ja sain paketit käännettyä vallan toisesta kaupungista omalle paikkakunnalle.

Niin minäkin eilen luulin, että sain käännettyä. Vaan tänään postin viesti sanoi ei.

Vierailija
11/12 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin mutta uskokaa tai älkää niin posti lähetti mun paketin SAKSAAN!!!

Vierailija
12/12 |
31.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kerran pakettiautomaatin ollessa täynnä posti kuljetti pakettini toiselle puolelle kaupunkia Espoossa. Julkisilla paketin hakuun olisi mennyt 1 h per suunta, yhden kerran olisi pitänyt vaihtaa bussia matkalla. Soitin postin asiakaspalveluun ja pyysin että palauttavat paketin lähipostiini. Heti seuraavana aamuna tuli ilmoitus että paketti on lähipostissa. En tiedä mikä älynväläys jakajalta lähteä kuljettamaan pakettia toiselle puolelle kaupunkia. Asiakaspalvelusta sain hyvää palvelua ja asia hoitui nopeasti.

Minulla on ihan sama kokemus paitsi että paketin siirtämiseen lähipostiini taisi mennä kaksi päivää.