Paljonko sait veronpalautuksia?
Ja mihin aiot ne käyttää? Itse joudun maksamaan takaisin päin jonkun satkun :|
Kommentit (24)
Sain 740€ mätkyjä. Minulla oli peruspalkkaa varten 52.000€:n verokortti, mutta ansaitsin bonuksineen 82.000€. Vaikka ottivat lopuista 30.000€:sta lisäprosentilla, jäi näköjään vähän maksettavaa.
Ei kuitenkaan harmita, ennemminkin päinvastoin. Ainahan olisin voinut hakea muutosverokortin joulukuussa.
Kovista odotuksista huolimatta maksun puolelle meni. En olis ikinä uskonut, kun nostin veroprosenttiakin palautusten toivossa.
1500e ja säästän siihen kunnes pääsee matkustamaan jonnekin lämpimään. On vielä edellisetkin palautukset jemmassa.
Yli 500. Maksan lukiolaisen opintomaksun.
815e, ei tietoa mihin käytän, ehkä laitan vaan säästöön.
Vajaa 500 euroa tulee ja menee suoraan ASP-tilille. Onko siihen joku järkevä syy, että Kelan tuista peritään aina niin paljon veroja, että tulee tällä sossupummin tulotasolla hurjat palautukset?
Ei ole tietoa. Ei ole ilmoitus tullut vielä himaan. Omaveroon en viitti kurkata koska en ole sähköisest asioinnista sopinut.
Verotuspäätös tulee lokakuussa, siihen asti jännitetään. Ei vaiskaan, takaisin tulee laskelmieni mukaan vähän yli 4000 e, kiitos loppuvuoteen osuneen remontin.
Vierailija kirjoitti:
Vajaa 500 euroa tulee ja menee suoraan ASP-tilille. Onko siihen joku järkevä syy, että Kelan tuista peritään aina niin paljon veroja, että tulee tällä sossupummin tulotasolla hurjat palautukset?
Voit tilata muutosverokortin myös tukia varten.
Ulosottoon meni kaikki yli 600 euroa...
Noin 1570 euroa. Eiköhän ne säästöön mene.
1200 euroa. Aika kiva yllätys. Tuo on vain pari sataa euroa vähemmän kuin normaali nettopalkkani.
1519 e. Nice. Yleensä tullut vain n. 500.
700€ olen tyytyväinen. Oli tarkoitus säästää matkaa varten, voi olka ettei matkusteta edes Suomen sisällä, kun tilanne on mikä on
Vierailija kirjoitti:
1200 euroa. Aika kiva yllätys. Tuo on vain pari sataa euroa vähemmän kuin normaali nettopalkkani.
Kos laittaisit veroprosenttisi kohdilleen, niin nettopalkkasi olisi 100e suurempi/kk.
57 euroa ja olin jopa nostanut tuohon tulorajaa ja veroprosenttia kun laskeskelin ettei verotoimiston oma arvio riitä. Miksihän olivat liian pieneksi ne laskeneetkin vaikka edellisen vuoden tulojen perusteella pitäisi olla ihan selvä homma?