Oletko koskaan ilmoittanut AV:lla asiattomaksi OMAA viestiäsi tai aloittamaasi ketjua?
Jos olet, niin miten kävi? Minä en ole AV:lla koskaan tehnyt niin, mutta Suomi24:ssä ilmoitin kerran asiattomaksi oman viestini, jonka vahingossa postasin aivan väärälle palstalle. Se toimi ja viestini poistettiin.
Kommentit (9)
En koskaan ja solvaan teitä maailman tappiin asti!
Olen. Paljastin aloituksessani kaikenlaisia arkoja asioita, eikä ketään kiinnostanut yhtään. Kun ei kommentointeja tullut, pyysin ylläpitoa poistamaan sepustukseni. Ja niin tapahtuikin.
Ilmoitin kerran kirjoitusvirheen johdosta. Taisi poistua.
En, koska olen huomannut, ettei sillä kielimisellä ole
mitään vaikutusta muutenkaan. Ylläpito joko nukkuu
tai mitä luultavammin sitä ei ole juuri lainkaan.
Ainoastaan hallituksen demari- tai vihernaisten kritisointi
näkyy olevan erityisen kiellettyä, ja heitä arvostelevat
tekstit lähtevät hevoivittuun joskus jopa ennen lähettämistä
Vierailija kirjoitti:
En, koska olen huomannut, ettei sillä kielimisellä ole
mitään vaikutusta muutenkaan. Ylläpito joko nukkuu
tai mitä luultavammin sitä ei ole juuri lainkaan.
Ainoastaan hallituksen demari- tai vihernaisten kritisointi
näkyy olevan erityisen kiellettyä, ja heitä arvostelevat
tekstit lähtevät hevoivittuun joskus jopa ennen lähettämistä
Kiellettyä on myös kaikenlainen m4mμjen ja m4tμjen arvostelu. Suomalaisten arvostelemisella ja varsinkaan suomalaisten työttömien haukkumisella ei näytä sen sijaan olevan niin väliä.
Mulla sama kuin vastaaja ykkösellä. Liian ilkeästi vastasin jonkun kommenttiin. Oli huono päivä silloin, vaikka eihän sitä silti sais mitä tahansa päästää "suustaan".
Enpä kai mutta usein alapeukutan itselleni. Asiat voi joskus nähdä monesta eri kulmasta enkä takerru mihinkään.
Kolme kertaa oon ilmiantanu omii kommentteja, mut keskusteluja en oo. Kaks sen takii, ku oon tääl puhelimel ja klikannu liian nopeesti kirjotuskenttää vastates, nii ku sivu ei oo latautunu tavallaan kokonaan, et se asettelee itteensä, nii se sit lipsahtaa ja tulee lähetettyy tyhjä viesti. :D En tiiä saako tosta mitään selvää… Sit yhen kerran, ku en tykänny kuinka yleistin naisia, nii siitä tuli paha olo. :/
Olen. Olin vähän tunteen vallassa. Kun luin mitä olin kirjoittanut, tajusin miten ilkeältä se kuulosti, joten pyysin poistoa. Ei ihmisiä tarvi loukata sentään.