Jos eläisit simpsonien maailmassa niin mihin asiaan menisi ensimmäisenä hermot?
Eli jos eläisit Springfieldin kaupungissa, simpsonit hahmojen ympäröimänä niin mihin asiaan/henkilöön menettäisit hermosi ensimmäisenä?
Kommentit (59)
Lisan maailmanpelastukseen. Muuten ihan mukava tyttö hänkin.
Jos en asuisi ihan Simpsoneiden naapurissa, niin luultavasti ammattitaidottomiin poliiseihin ja Quimbyyn.
Presbyluterilaiseen kirkkoon, johon tuntuu kuuluvan kaikki, paitsi Nahasapeemapetilonien perhe.
Lisan opettajaan Miss Hooveriin. En tykkää siitä miten se kohtelee varsinkin Ralphia.
Ydinvoimalan läheisyydessä asumiseen ja huoleen siitä että Homer on siellä töissä plus muihin turvallisuuden laiminlyönteihin.
Muuttaisin äkkiä Springfieldistä vit tuun. Suurin osa asukkaista täysiä hölmöjä, harvat viisaat kuten Lisa ovat liian ärsyttäviä know it alleja. Virkamiehet korruptoituneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen miten Burns ei vaan suostu kuukahtamaan ja käyttää viimeiset hetkensä rahan takomiseen, eikä koskaan anna Smithersin ja hänen välillä puhjeta esiin sitä vuosisadan rakkaustarinaa....
Ei Burns edes tiedä Smithersin tunteista mitään. Yksipuolista rakkautta.
Voisivat joskus näyttää edes spesiaalijakson tai pari, jossa noilla oisikin suhde:)
No varmaan riippuisi vähän että kenen kanssa joutuu olemaan tekemisissä ja missä asuis.. vaikka Homer on ärsyttävä niin miksi ihmeessä sen kanssa pitäisi olla tekemisissä? Paitsi jos se olis esim työkaveri niin mulle kävisi luultavasti samallalailla ku Frank Grimesille:D
Vierailija kirjoitti:
Löperöön Rehtori Skinneriin.
Ja ei unohdeta skinnerin äitiä hei, mammansa tossun allahan tuo elää...
Väreihin ja ääniin. Tulisin hulluksi alta aikayksikön.
Homeriin, Flandersiin ja Simpsonien vaariin. Tässä järjestyksessä.
Vierailija kirjoitti:
Väreihin ja ääniin. Tulisin hulluksi alta aikayksikön.
Minulla taas unet ovat juuri tuollaisia "värikylläisyys maksimissaan" paikkoja, joten se ei itseäni haittaisi. Tiesitkö muuten että Lisan ääninäyttelijä kuulostaa ihan oikeasti samalta puhuessaan omana itsenään? Minulla monta kautta DVD:llä, kuunnellut kommenttiraidat niistä.
Varmaan ydinvoimalaan jota johtaa hullu miljonääri ja jonka turvallisuudesta vastaa Homer Simpson.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan ydinvoimalaan jota johtaa hullu miljonääri ja jonka turvallisuudesta vastaa Homer Simpson.
Turvallisuudesta ei ole kyllä vain Homeria syyttäminen, Burns itse on niin pihi että ei suostu korjaamaan lahoa voimalaa ja päivittämään laitteita.
Siihen, ettei Groundskeeper Willie kuitenkaan huomaisi minua :( Jäisin rakkauteni ja himoni kanssa yksin.